Σε ελαφρά γεύματα επεκτείνεται η Coffee Island

Σε ελαφρά γεύματα επεκτείνεται η Coffee Island

2' 21" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Εμπλουτισμός των προσφερόμενων προϊόντων καφέ με ελαφρά γεύματα, κάτι που αναμένεται να αυξήσει τις πωλήσεις της αλυσίδας, και περαιτέρω επέκταση στο εξωτερικό αποτελούν τους δύο κεντρικούς στόχους της Coffee Island, η οποία φέτος συμπλήρωσε 20 χρόνια ζωής. Πριν από μερικές ημέρες η εταιρεία εγκαινίασε το πρώτο κατάστημά της στο Ντουμπάι, στο εμπορικό κέντρο Νάκχιλ, ενώ στις αρχές του 2020 αναμένεται να λειτουργήσει το δεύτερο κατάστημά της στη Σαγκάη, αγορά στην οποία εισήλθε τον φετινό Ιούλιο.

Συνολικά η Coffee Island διαθέτει δίκτυο 427 καταστημάτων, εκ των οποίων 376 στην Ελλάδα και τα υπόλοιπα 51 εκτός συνόρων: 47 στην Κύπρο και από ένα σε Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδά, Ντουμπάι και Κίνα. Εντός συνόρων, πάντως, στο επίκεντρο των σχεδίων της εταιρείας είναι η εφαρμογή του λεγόμενου food project, η τοποθέτηση δηλαδή –αρχικά πιλοτικά, σε επιλεγμένα καταστήματα– ελαφρών γευμάτων (κρύες σαλάτες, σάντουιτς, αλμυρά και γλυκά σνακ, κουλούρια, γιαούρτια, αλλά και γεύματα για χορτοφάγους). Με αυτόν τον τρόπο η εταιρεία αποσκοπεί στην αύξηση των περιστάσεων κατανάλωσης, στην αύξηση της αξίας της μέσης απόδειξης, καθώς και στην προσφορά ολιστικής εμπειρίας στον καταναλωτή.

Η επέκταση στα ελαφρά γεύματα εκτιμάται ότι θα αυξήσει κατά περίπου 30% τις πωλήσεις της εταιρείας, ενώ θα αυξήσει και τον αριθμό των καθημερινών επισκεπτών, που σήμερα υπολογίζονται σε 200.000 συνολικά.

Η εταιρεία προχωρεί επίσης στην ανακαίνιση του συνόλου των καταστημάτων της, στη διάνθισή τους με καινούργια εικαστικά στοιχεία, ενώ ενισχύεται σημαντικά ο προϊοντικός κορμός του καφεκοπτείου εντός των καταστημάτων, από όπου ο καταναλωτής θα έχει τη δυνατότητα να προμηθευτεί νέα χαρμάνια και καινούργια προϊόντα καφέ για το σπίτι. Η Coffee Island, εξάλλου, αποφάσισε να ανανεώσει την εταιρική ταυτότητα και το λογότυπό της.

Προχώρησε, επίσης, στη δημιουργία εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, μέσω της οποίας ο καταναλωτής μπορεί να παραγγείλει τον καφέ του, να προγραμματίσει πότε θέλει να παραλάβει την παραγγελία του, ενώ εφαρμόζεται και πρόγραμμα επιβράβευσης.

Ο κύκλος εργασιών της Coffee Island διαμορφώθηκε το 2018 σε 33,54 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων σε 4,66 εκατ. ευρώ. Οι επενδύσεις της την τριετία 2016-2018 έφτασαν τα 16,44 εκατ. ευρώ, ενώ το 2019 πραγματοποίησε επιπλέον επενδύσεις 1,2 εκατ. ευρώ. Φέτος ολοκληρώθηκε η ανακαίνιση της μονάδας μεταποίησης, η δημιουργία δύο νέων γραμμών παραγωγής, καθώς και η κατασκευή νέων εγκαταστάσεων logistics.

Στη μητρική εταιρεία απασχολούνται 217 εργαζόμενοι, από 131 το 2016, ενώ συνολικά στα καταστήματα της αλυσίδας, τα οποία λειτουργούν με το καθεστώς της δικαιόχρησης (franchising) απασχολούνται 4.000 άτομα. Φέτος η εταιρεία αναδείχθηκε ως η καλύτερη αλυσίδα καφέ στη Νότια Ευρώπη, στα Allegra European Coffee Awards, διάκριση την οποία λαμβάνει για δεύτερη συνεχή χρονιά και τρίτη φορά συνολικά από το 2016.

Η εταιρεία ξεκίνησε το 1999, όταν άνοιξε το πρώτο της καφεκοπτείο στο κέντρο της Πάτρας. Το 2006 ιδρύει τη μονάδα μεταποίησης καφέ στην Πάτρα, ενώ το 2009 ανοίγει το πρώτο κατάστημα στην Κύπρο. Το 2016 εισήλθε στην αγγλική αγορά και το 2017 ξεκίνησε να λειτουργεί κατάστημα στο Τορόντο.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή