Αποδίδουν οι νέοι διακανονισμοί της ΔΕΗ

Αποδίδουν οι νέοι διακανονισμοί της ΔΕΗ

1' 56" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σημάδια εξυγίανσης στο μέτωπο των ανεξόφλητων οφειλών αλλά και της διαρροής «καλών πελατών» προς τρίτους διαφαίνονται στη ΔΕΗ, με βάση τουλάχιστον τις εκτιμήσεις της διοίκησης της εταιρείας. Οι ανεξόφλητες οφειλές, σύμφωνα με άτυπη ενημέρωση της ΔΕΗ, έχουν σταθεροποιηθεί στο ύψος των 2,7 δισ. ευρώ, ως αποτέλεσμα τόσο της ανταπόκρισης των καταναλωτών στον βελτιωμένο κανονισμό διακανονισμών όσο και της εντατικοποίησης του κυνηγιού «στρατηγικών κακοπληρωτών». Από την 1η Οκτωβρίου, οπότε και τέθηκε σε εφαρμογή το νέο σύστημα διακανονισμού οφειλών, στα καταστήματα της εταιρείας προσήλθαν περί τις 110.000 πελάτες της, οι οποίοι ρύθμισαν απλήρωτους λογαριασμούς ύψους 155 εκατ. ευρώ. Στο ίδιο διάστημα, σύμφωνα με τη ΔΕΗ, παρατηρείται βελτίωση της εισπραξιμότητας (εισπράττονται μεγαλύτερα ποσά απ’ όσα τιμολογούνται), ενώ έχει σημειωθεί «φρένο» στον ρυθμό μείωσης των καλών πελατών. Η νέα διοίκηση της ΔΕΗ έχει ακολουθήσει μια πιο στοχευμένη και αυστηρή αντιμετώπιση των αποκαλούμενων «στρατηγικών κακοπληρωτών». Στο πλαίσιο αυτό, το περασμένο τετράμηνο απέστειλε στον ΔΕΔΔΗΕ 55.000 εντολές αποκοπών ηλεκτροδότησης για συστηματικούς οφειλέτες.

Η βελτίωση της εισπραξιμότητας της ΔΕΗ αποτελεί προτεραιότητα για τη νέα διοίκηση του κ. Γιώργου Στάσση. Ωστόσο ανενεργό παραμένει το μέτρο της τιτλοποίησης οφειλών ύψους 1,5 δισ. ευρώ που είχε σχεδιαστεί από την προηγούμενη διοίκηση. Οι αποφάσεις για την τιτλοποίηση έχουν μετατεθεί από τον Δεκέμβριο του 2019 για το πρώτο τρίμηνο του έτους. Η ΔΕΗ, παρά τη βελτίωση των οικονομικών μεγεθών της μετά τη λήψη του πακέτου μέτρων τον Σεπτέμβριο, εξακολουθεί να εμφανίζει σοβαρό ταμειακό έλλειμμα. Μόνο προς την αγορά ηλεκτρισμού τα ανεξόφλητα ανέρχονται σε πάνω από 500 εκατ. ευρώ και σύμφωνα με τον κ. Στάσση, ομαλοποίηση των πληρωμών αναμένεται το 2021. Σύμφωνα με τον ίδιο, η διαρροή πελατών θα συνεχισθεί μέχρι και τον Αύγουστο, καθώς οι ανταγωνιστές θα μπορούν να διαθέτουν στην αγορά ισχύ που αγόρασαν μέσω των δημοπρασιών που προηγήθηκαν σε χαμηλή τιμή. Από τον Αύγουστο, εκτίμηση της διοίκησης της ΔΕΗ είναι ότι το τοπίο για την εταιρεία θα βελτιωθεί και σε αυτό θα συμβάλουν και τα νέα πακέτα τιμολογίων που ετοιμάζει η Γενική Διεύθυνση Εμπορίας της εταιρείας υπό τον νέο γενικό διευθυντή κ. Γιώργο Καρακούση, ο οποίος διαθέτει εμπειρία από μεγάλες εταιρείες της Ευρώπης, όπως η British Telecoms της οποίας ηγήθηκε του μετασχηματισμού των υπηρεσιών της με 9 εκατ. πελάτες. Η ΔΕΗ ετοιμάζει νέα πακέτα κατά το πρότυπο εταιρειών παροχής υπηρεσιών του εξωτερικού μέσω των οποίων θα επιδιώξει την αναστροφή του ρυθμού μείωσης των πελατών της, με αιχμή τους «καλοπληρωτές».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή