ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΤΑ ΜΕΣΑ

2' 4" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Βοήθημα για μελέτη επικοινωνίας

«Σύγχρονα Μοντέλα Επικοινωνίας για τη μελέτη της μαζικής επικοινωνίας» των Ντένις ΜακΚουέιλ και Σβεν Βίνταλ (Εκδόσεις Καστανιώτης, σελ. 285) είναι ένα βιβλίο που απoτελεί σημαvτικό βoήθημα τόσo για τov αvαγvώστη πoυ εvδιαφέρεται για τη μελέτη και το φαινόμενο της επικοινωνίας, ιδιαίτερα της μαζικής επικoιvωvίας και έρχεται σε πρώτη επαφή με τo θέμα, όσo και για τov πιo εξειδικευμέvo αvαγvώστη μια και τoυ παρέχει σε συvoπτική μoρφή και επεξηγηματικά τo μεγαλύτερo τμήμα τωv πρoσεγγίσεωv πoυ αφoρoύv τη μελέτη τωv MME. Το βιβλίο αυτό είναι μια εκτενώς αναθεωρημένη έκδοση του εξαιρετικά επιτυχημένου «Μοντέλα Επικοινωνίας» και εμπεριέχει νέες προσεγγίσεις και αναλύσεις από το διαρκώς ανανεωμένο πεδίο της επικοινωνίας και της επικοινωνιακής έρευνας. Τo βιβλίo, όπως και η αρχική έκδοση, συγκεvτρώνει και παρoυσιάζει με μια περιληπτική και καταvoητή μoρφή, τo μεγαλύτερo μέρoς τωv θεωρητικών μovτέλωv, πoυ έχoυv αvαπτυχθεί για vα αναλύσουν και vα περιγράψουν τo φαιvόμεvo της μαζικής επικoιvωvίας.

Με συναισθηματική προσέγγιση

Η Ashley-Holmes μέσα από μια ιδιαίτερα ανθρώπινη και συναισθηματική προσέγγιση επικοινωνεί τα προγράμματα λογισμικού της «Unisoft» του «Ομίλου ALtec». H καμπάνια «τρέχει» σε ημερήσιο και περιοδικό τύπο με ολοσέλιδες καταχωρήσεις που αφορούν το «Unisoft Atlantis E.P.R.» και το σύνολο των εφαρμογών «Unisoft» σε σχέση με το ευρώ αντίστοιχα.

Το νέο «Infotainment Αrena»

Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος του εξειδικευμένου περιοδικού «Infotainment Arena» με κεντρικό θέμα το κόστος της σκληρής ψηφιακής αναμέτρησης ανάμεσα στη Nova και την Alpha, καθώς είναι κοινή παραδοχή ότι η ελληνική αγορά είναι σχεδόν αδύνατο να συντηρήσει με όρους κερδοφορίας δύο ψηφιακές πλατφόρμες. Αλλα θέματα στο ίδιο τεύχος; τα ελληνικά e-shops που υστερούν και που πλεονεκτούν, ο Σταμάτης Μαλέλης αναλύει την αλλαγή προφίλ του Alpha κλπ.

Με αφιέρωμα στο παλιό Πανεπιστήμιο

«Καλειδοσκόπιο της Φιλοσοφικής» είναι ο τίτλος του περιοδικού των φοιτητών της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών με φοιτητικά και όχι μόνον θέματα. Στο τεύχος του Οκτωβρίου υπάρχει ένα ενδιαφέρον αφιέρωμα στο Παλιό Πανεπιστήμιο και η σημερινή του χρήση ως Μουσείο Ιστορίας.

Ανάθεση για εξεύρεση χορηγών

Το Ελληνικό Κέντρο Φωτογραφίας ανέθεσε στην «Πι Αρ» τη διερεύνηση της αγοράς με σκοπό την εξεύρεση χορηγών για τον 9ο Διεθνή Μήνα Φωτογραφίας, ο οποίος ξεκίνησε ως θεσμός πριν από 15 περίπου χρόνια και πραγματοποιείται με τη συνεργασία του Πανελλήνιου Συνδέσμου Αιθουσών Τέχνης και την υποστήριξη του υπουργείου Πολιτισμού.

Η καμπάνια της «Valio»

H «Valio» η μεγαλύτερη Φιλανδική γαλακτομική εταιρεία ανέθεσε το σύνολο του διαφημιστικού της λογαριασμού στην Ashley-Holmes μετά από «spec» στο οποίο συμμετείχαν 4 εταιρείες. H καμπάνια των τυριών «Valio» αναμένεται να ξεκινήσει εντός του 2001 και θα περιλαμβάνει πολυεπίπεδη διαφημιστική καμπάνια.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή