ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιπλέον τζίρος 4 εκατ. για την «Παπουτσάνης»

Επιπλέον τζίρος 4 εκατ. για την «Παπουτσάνης»

Πρόσθετες πωλήσεις ύψους περίπου 3,67-4 εκατ. εκατ. ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί στο 12% των πωλήσεων της «Παπουτσάνης» για το 2019, προσδοκά η εταιρεία από τη νέα συμφωνία που έκλεισε με εταιρεία του εξωτερικού για την παραγωγή προϊόντων για λογαριασμό τρίτων στην κατηγορία των στερεών σαπουνιών. Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε, χθες, η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών, η συνεργασία αναμένεται να ξεκινήσει εντός του δεύτερου εξαμήνου του 2020 και σε πλήρη ανάπτυξη θα είναι το 2021. Μάλιστα, ήδη η «Παπουτσάνης» έχει ξεκινήσει να υλοποιεί τις επενδύσεις που απαιτούνται στο εργοστάσιό της προκειμένου να μπορέσει να παράγει τον πρόσθετο όγκο σαπουνιών. Οι επενδυτικές δαπάνες της «Παπουτσάνης» για την περίοδο 2019-2020 έχουν προγραμματιστεί σε 3,5 εκατ. ευρώ.

Το 2019, ο κύκλος εργασιών της «Παπουτσάνης» διαμορφώθηκε σε 30,6 εκατ. ευρώ έναντι 24,2 εκατ. ευρώ το 2018, καταγράφοντας αύξηση 26%. Οι εξαγωγές της ανήλθαν σε 15 εκατ. ευρώ το 2019, ποσό που αντιπροσωπεύει ποσοστό 49% του συνολικού κύκλου εργασιών. Το 18% του συνολικού κύκλου εργασιών προήλθε από πωλήσεις επώνυμων προϊόντων της «Παπουτσάνης» στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, το 30% από πωλήσεις προς τη ξενοδοχειακή αγορά, το 38% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 14% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών (σ.σ. πρόκειται για την πρώτη ύλη για την παρασκευή σαπουνιών). Αξίζει να σημειωθεί ότι δέκα χρόνια πριν, το 2010, οι πωλήσεις της ήταν 12,9 εκατ. ευρώ. 

Η «Παπουτσάνης», εκτός από τα δικά της επώνυμα προϊόντα, παράγει προϊόντα για λογαριασμό πολλών γνωστών αλυσίδων σούπερ μάρκετ (σε αυτές συγκαταλέγονται η Ahold Delhaize που στην Ελλάδα δραστηριοποιείται μέσω της ΑΒ Βασιλόπουλος, η Lidl, η Dia, η πορτογαλική Pingo Doce, o «Σκλαβενίτης», ο «Μασούτης»), ενώ μερικές από τις εταιρείες καλλυντικών με τις οποίες έχει συνεργασία είναι οι «Κορρές», Apivita, Kiss my Face, Mirato, L’ Occitane κ.ά.

Μεταξύ άλλων, συνεργάζεται με την Unilever για την παραγωγή των σαπουνιών Lux για την εγχώρια αγορά, ενώ έχει κλείσει συμφωνία για την παραγωγή των σαπουνιών  –επίσης της Unilever– Lux και Monsavon για τη γερμανική και τη γαλλική αγορά αντιστοίχως.