Οι ελεγκτές δεν βρήκαν στοιχεία για ανατιμήσεις στη «Γενική Ταχυδρομική»

Οι ελεγκτές δεν βρήκαν στοιχεία για ανατιμήσεις στη «Γενική Ταχυδρομική»

2' 25" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Χωρίς ευρήματα για ανατιμήσεις ολοκληρώθηκε ο έλεγχος που έκανε χθες κλιμάκιο του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων στα γραφεία της «Γενικής Ταχυδρομικής», στην περιοχή του Ρέντη. Πρόκειται για τη δεύτερη εταιρεία του κλάδου των ταχυμεταφορών που ελέγχει μέσα σε διάστημα λίγων ημερών το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων και συγκεκριμένα οι υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή.

Ο έλεγχος έγινε ύστερα από καταγγελίες που έφτασαν στο υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων ότι η εταιρεία είχε προχωρήσει το τελευταίο διάστημα σε ανατιμήσεις κατά 20% στις χρεώσεις για τις υπηρεσίες που παρέχει. Αρμόδιες πηγές του υπουργείου, μάλιστα, υποστήριξαν χθες ότι όντως δεν υπήρξε κάποιο εύρημα κατά τον έλεγχο, τονίζοντας ταυτόχρονα ότι η εταιρεία ανακάλεσε αυτές τις αυξήσεις, μετά τον θόρυβο που δημιουργήθηκε.

Η «Γενική Ταχυδρομική», πάντως, εξέδωσε ανακοίνωση (σ.σ. αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της) στην οποία σε πολύ επιθετικό τόνο καταφέρεται εναντίον των ΜΜΕ που δημοσίευσαν την είδηση για τη διενέργεια ελέγχου στα γραφεία της εταιρείας, μεταξύ αυτών και το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων. Και όλα αυτά, παρά το γεγονός ότι η είδηση τόσο για τον έλεγχο όσο και για το καταγγελλόμενο ύψος ανατιμήσεων, τουλάχιστον αν δεν προήλθε, πάντως σίγουρα επιβεβαιώθηκε από τους φορείς που διέταξαν και διενήργησαν τον έλεγχο.

Στην ανακοίνωσή της η εταιρεία ταχυμεταφορών υποστηρίζει ότι δεν έχει κάνει αυξήσεις τιμολογίων στους πελάτες της και ότι δεν έχει γίνει καμία σχετική καταγγελία εναντίον της. «Η αλήθεια είναι ότι αυτή την περίοδο έχουμε λίγη δουλειά παραπάνω και όλοι όσοι δουλεύουμε στη “Γενική Ταχυδρομική” –ιδιαίτερα οι εργαζόμενοι στη διαλογή και διανομή πακέτων– καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια ώστε να είμαστε συνεπείς απέναντι σε όσους μας εμπιστεύονται. Δεν τα καταφέρνουμε πάντοτε, αλλά καθημερινά προσπαθούμε να προσαρμοζόμαστε στις έκτακτες συνθήκες που έχουν φέρει σοβαρές ανατροπές στη δουλειά και στη ζωή μας», αναφέρεται μεταξύ άλλων.

Χθες, πάντως, επανήλθε στο θέμα της έκτακτης χρέωσης η ACS. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία είχε επιβάλει από την 1η Απριλίου πρόσθετη έκτακτη χρέωση, την οποία ανακάλεσε δύο ημέρες μετά και αφού το πρωί της Παρασκευής, 3 Απριλίου, είχε γίνει έλεγχος στα κεντρικά γραφεία της. Στη χθεσινή της ανακοίνωση η ACS ενημερώνει κατ’ αρχάς ότι: α) η πρόσθετη χρέωση ήταν για να επιδοτήσει τις 270 ανεξάρτητες επιχειρήσεις – καταστήματά της να κάνουν τις απαραίτητες επενδύσεις και να ανταποκριθούν στον μεγάλο φόρτο εργασίας, β) ότι μετά την ανάκληση της χρέωσης αυτής αναλαμβάνει να επιδοτήσει η ίδια τους συνεργάτες της και γ) ότι δεν έχει αυξήσει τις τιμές των υπηρεσιών της κατά την τελευταία δεκαετία, αλλά αντιθέτως έχει προβεί σε επανειλημμένες μειώσεις.

Σε ό,τι αφορά ειδικά την καταγγελία που έγινε από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Εκδοτών Επιστημονικών Βιβλίων, η ACS υποστηρίζει ότι ο Σύλλογος είχε ζητήσει να αναλάβει η ACS την παράδοση 1.000.000 διδακτικών συγγραμμάτων στο σπίτι τού κάθε φοιτητή. Στην προκειμένη περίπτωση η ACS είχε καταστήσει σαφές ότι, με τα σημερινά δεδομένα και ανεξαρτήτως τιμής χρέωσης, δεν είναι σε θέση να αναλάβει το υπέρογκο αυτό έργο, όπως της ζητήθηκε και αντιπρότεινε εναλλακτικές λύσεις, ενημερώνοντας στις 31 Μαρτίου τον Σύλλογο και την υπουργό Παιδείας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή