ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

H Interamerican διαχειρίστηκε 175.900 περιστατικά

h-interamerican-diacheiristike-175-900-peristatika-2378163

Η αξία των υπηρεσιών άμεσης βοήθειας της Interamerican, που δεν περιορίζεται στην ασφαλιστική κάλυψη, αλλά ανταποκρίνεται και σε ευρύτερες ανάγκες της κοινωνίας, αναδείχθηκε και κατά το πρώτο τετράμηνο του έτους. Κατά τη συγκεκριμένη περίοδο, που ενσωματώνει και το δίμηνο Μαρτίου – Απριλίου, με τα χαρακτηριστικά της υγειονομικής κρίσης και των εκτάκτων συνθηκών, η Interamerican διαχειρίστηκε συνολικά 175.900 περιστατικά.

Σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2019 καταγράφηκε μικρή μείωση κατά 3,1% των περιστατικών, λόγω των περιοριστικών μέτρων στη μετακίνηση για τον κίνδυνο της πανδημίας, τα οποία επηρέασαν την οδική βοήθεια. Ωστόσο, οι υπηρεσίες βοήθειας για την αυτοκίνηση έφθασαν τις 166.693 περιστατικά, ενώ η υγειονομική – ιατρική βοήθεια ανταποκρίθηκε σε 9.207 περιπτώσεις.

Ο ειδικός σύνθετος δείκτης Net Promoter Score (NPS), που εκφράζει την ικανοποίηση των πελατών οι οποίοι έλαβαν σχετική υπηρεσία σε συνδυασμό με την πρόθεση σύστασης της εταιρείας σε τρίτους, παρέμεινε και στο κλείσιμο του τετραμήνου ιδιαίτερα υψηλός και για διεθνή στάνταρ, φθάνοντας στις 80 μονάδες για την οδική βοήθεια και στις 59 για την άμεση ιατρική βοήθεια.

Ειδικότερα, από την αρχή του έτους έως και τον Απρίλιο, με υπηρεσίες οδικής βοήθειας υποστηρίχθηκαν συνολικά 166.693 περιπτώσεις. Παρατηρήθηκε και κατά το χρονικό διάστημα αναφοράς αυξανόμενη χρήση της ψηφιακής εφαρμογής «Drive On» για κινητό τηλέφωνο, που η Interamerican διαθέτει από το 2018 στους ασφαλισμένους της. Η εφαρμογή παρέχει τη δυνατότητα κλήσης για βοήθεια από το πλησιέστερο προσφερόμενο σημείο, με παρακολούθηση και της προσέγγισης του οχήματος της εταιρείας στην τοποθεσία από την οποία έχει γίνει η κλήση. Οι υπηρεσίες άμεσης ιατρικής βοήθειας, κατά το πρώτο τετράμηνο, ανταποκρίθηκαν σε 14 περιπτώσεις για μεταφορές από αέρος με ελικόπτερο ή υγειονομικό αεροπλάνο και σε 1.770 με χρήση ασθενοφόρου του στόλου της εταιρείας. Ιατρικές συμβουλές και κατευθύνσεις δόθηκαν σε 7.409 περιπτώσεις, ενώ έγινε διαχείριση και 14 περιστατικών εκτός Ελλάδας.