Nέα εποχή, σταθερές αξίες: H Lidl Ελλάς μας κοιτάζει στα μάτια

Nέα εποχή, σταθερές αξίες: H Lidl Ελλάς μας κοιτάζει στα μάτια

2' 18" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Δυναμικά αλλά με σεμνότητα και πάντοτε με ένα ισχυρό αίσθημα ευθύνης απέναντι σε όσους την εμπιστεύονται, η Lidl Ελλάς συνεχίζει την πορεία της στην καινούρια κανονικότητα προσαρμόζοντας το συνολικό φάσμα δραστηριοτήτων της στις επιταγές της εποχής. «Σας κοιτάμε στα μάτια» είναι το μήνυμα, που απευθύνει η μεγάλη εταιρεία προς τους πελάτες, τους συνεργάτες, τους προμηθευτές της και την ευρύτερη κοινωνία μέσω μιας νέας εκστρατείας επικοινωνίας. Και για να μας κοιτάξουν στα μάτια, οι άνθρωποι της Lidl δεσμεύονται ότι πρώτα έχουν σκύψει το κεφάλι και έχουν κοιτάξει με προσοχή όλα όσα έχουν σημασία.

Με άλλα λόγια, η νέα εταιρική επικοινωνία έχει ως στόχο να αναδείξει την προσπάθεια της εταιρείας για τη διασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων της και τη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης σε κάθε στάδιο από την παραγωγή ως την κατανάλωση. Οι περισσότεροι από 400 Έλληνες προμηθευτές της Lidl Ελλάς μοιράζονται τις αξίες και τους στόχους της, και θέτουν ως βασική προτεραιότητα τους να προσφέρουν καθημερινά τα καλύτερα και πιο φρέσκα προϊόντα στους καταναλωτές. Η χρήση των πιο σύγχρονων τεχνολογιών έχει ως αποτέλεσμα τον περιορισμό της ανθρώπινης παρέμβασης και επαφής με τα τρόφιμα, ενώ προϊόντα όπως το κρέας ή το ψάρι συσκευάζονται σε προστατευμένη, ειδικά τροποποιημένη ατμόσφαιρα που εγγυάται την αυξημένη διάρκεια ζωής τους.

Αυστηρά μέτρα υγιεινής και ασφάλειας τηρούνται τόσο κατά την αποθήκευση και την μεταφορά των προϊόντων, όσο και κατά την τοποθέτηση τους στα ράφια, ενώ συστηματικοί έλεγχοι και τυποποιημένες διαδικασίες διασφαλίζουν πως τα τρόφιμα διατηρούν την φρεσκάδα τους μέχρι να φτάσουν στο πιάτο μας. Και όλα αυτά επιτυγχάνονται χωρίς καμία επίπτωση στις εξαιρετικά χαμηλές τιμές της Lidl, η οποία έχει καταφέρει να δώσει νέα διάσταση στην έννοια του value-for-money. Σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες που διανύουμε, η αγαπημένη μας αλυσίδα σουπερμάρκετ φροντίζει να μην λείψει τίποτα από κανέναν, αξιοποιώντας τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του μοντέλου λειτουργίας της για να κάνει εκπτώσεις στις τιμές και όχι στην ποιότητα των προϊόντων της.

Στο μεταξύ, η Lidl Eλλάς συνεχίζει να στηρίζει την ελληνική κοινωνία, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι η έννοια της αλληλεγγύης υπάρχει στο DNA της. Από τους πρώτους μήνες της πανδημίας, η εταιρεία διέθεσε 100 χιλιάδες ευρώ στο Εθνικό Σύστημα Υγείας, στήριξε το πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι» και προσέφερε τρόφιμα στο Χαμόγελο του Παιδιού, ενώ πιο πρόσφατα δώρισε 120 χιλιάδες μάσκες στο Υπουργείο Παιδείας προκειμένου να συμβάλλει στην ασφαλή διεξαγωγή των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Επιπλέον, στις αρχές Iουνίου προσχώρησε στο Οικουμενικό Σύμφωνο του ΟΗΕ για την υπεύθυνη διακυβέρνηση, αναλαμβάνοντας να εφαρμόσει πιστά τις δέκα αρχές του Οργανισμού για την βιωσιμότητα στους τομείς των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, των κοινωνικών προτύπων, του περιβάλλοντος και της καταπολέμησης της διαφθοράς.

Για την υλοποίηση της καμπάνιας «Σας κοιτάμε στα μάτια» η Lidl Ελλάς συνεργάστηκε, μεταξύ άλλων, με τη διαφημιστική εταιρεία The Newtons Laboratory, την εταιρεία παραγωγής Filmiki Productions, το σκηνοθέτη Γιώργο Ζαφείρη και τον διευθυντή φωτογραφίας Ευθύμιο Μπακατάκη.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή