Επαναλειτουργούν δέκα ξενοδοχεία οι όμιλοι Μήτση, Μαντωνανάκη

Επαναλειτουργούν δέκα ξενοδοχεία οι όμιλοι Μήτση, Μαντωνανάκη

1' 39" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Συνεχίζονται οι ανακοινώσεις ανοιγμάτων μεγάλων ξενοδοχειακών συγκροτημάτων, με τη σκυτάλη αυτή την εβδομάδα να παίρνουν οι όμιλοι Μήτση και Μαντωνανάκη, αμφότεροι εκ των οποίων ανακοίνωσαν την επαναλειτουργία πολλών, αλλά όχι όλων, εκ των μονάδων τους από τις αρχές Ιουλίου. Οπως και άλλοι μεγάλοι όμιλοι, έτσι και αυτοί αναμένουν να δουν την εξέλιξη των κρατήσεων πριν προχωρήσουν στο άνοιγμα περισσότερων ξενοδοχείων τους.

Ο όμιλος Μαντωνανάκη θα ανοίξει στις 3 Ιουλίου το Grand Resort Lagonissi στην Αττική, το Elounda Beach Hotel & Villas, το Kalimera Kriti Hotel & Village Resort, το Kernos Beach όπως και το Amphitryon Hotel στο Ναύπλιο.

Ο όμιλος Mitsis Hotels επίσης ανακοίνωσε την επανέναρξη της λειτουργίας του και στους πέντε προορισμούς όπου δραστηριοποιείται. Την 1η Ιουλίου, πρώτα θα υποδεχθούν και πάλι τους επισκέπτες τους τα ξενοδοχεία Rinela Beach Resort & Spa στην Κρήτη, Alila Resort & Spa στη Ρόδο, Blue Domes Resort & Spa στην Κω και το Sofitel Athens Airport. Στις 10 Ιουλίου, θα ανοίξει το Galini Wellness Spa & Resort στα Καμένα Βούρλα. Αναμένονται εκ νέου ανακοινώσεις για τη λειτουργία και άλλων ξενοδοχείων της Mitsis Hotels.

Ο όμιλος Mitsis, όπως και όμιλος Μαντωνανάκη σημειώνουν πως έχουν υιοθετήσει και εφαρμόζουν αυστηρότατα υγειονομικά πρωτόκολλα για τη διασφάλιση των υγείας των πελατών τους και των εργαζομένων. Ο όμιλος Mitsis Hotels σημειώνει μάλιστα πως έχει θέσει σε εφαρμογή ένα πλήρες σχέδιο υγιεινής και ασφάλειας, το οποίο καταρτίστηκε σύμφωνα με τις διεθνείς επιστημονικές προδιαγραφές και τις οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και των υπουργείων Υγείας και Τουρισμού της Ελλάδας και προβλέπει όλα τα μέτρα, τις προδιαγραφές και τις διαδικασίες ασφαλούς λειτουργίας για όλα τα τμήματα των ξενοδοχείων του, όπως λειτουργία σε χαμηλή πληρότητα, απολύμανση όλων των σημείων συχνής επαφής, παροχή ατομικής συσκευασίας υγιεινής, πρότυπα ασφάλειας και υγιεινής τροφίμων, 24ωρη λειτουργία των εστιατορίων, ανέπαφο service στα εστιατόρια, αυστηρά μέτρα προστασίας στους χώρους ψυχαγωγίας, τις πισίνες και τις παραλίες, αυτοματοποιημένη διαδικασία με ηλεκτρονικό check-in και check-out, ιατρική φροντίδα 24/7, συνεχής εκπαίδευση για το προσωπικό και ενημερωτική εκστρατεία σε όλα τα ξενοδοχεία Mitsis Hotels.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή