ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην αγορά των ΗΠΑ εισέρχεται η εταιρεία καλλυντικών Apivita

stin-agora-ton-ipa-eiserchetai-i-etaireia-kallyntikon-apivita-2387369

Σε 8 νέες αγορές εισήλθε η φίρμα φυσικών καλλυντικών Apivita μέσα στο 2020, στρεφόμενη και προς την αμερικανική αγορά όπου αποφάσισε να επαναλανσάρει, ήδη από το φετινό καλοκαίρι, τα προϊόντα της συνάπτοντας συνεργασία με την εταιρεία διανομής Amerikas. Η αμερικανική εταιρεία, όπως αναφέρει ανακοίνωσή της, αναλαμβάνει την διανομή των προϊόντων της Apivita (60 προϊόντα προσώπου, σώματος και μαλλιών), προσβλέποντας μέσα από αυτήν τη συνεργασία στην ενίσχυση του κλάδου των προϊόντων health&beauty που διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό της. Η εταιρεία διανέμει δημοφιλή brand όπως η Bioderma, η Embryolisse και η Benamοr, διαθέτοντας συνεργασίες τόσο με φυσικά όσο και με ηλεκτρονικά καταστήματα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το άνοιγμα της Apivita προς ξένες αγορές δεν περιλαμβάνει μόνο τις ΗΠΑ, αφού τα προϊόντα της ταξιδεύουν από φέτος και στις χώρες της Καραϊβικής, στην Τσεχία, τη Νορβηγία, την Ταϊλάνδη, τη Βοσνία, την Λετονία και τη Σερβία. Παράλληλα, πληροφορίες αναφέρουν πως η Αpivita, η οποία, από το 2017 έχει περιέλθει στον έλεγχο του ισπανικού ομίλου Puig, σχεδιάζει μέχρι το τέλος του 2021 να αποκτήσει παρουσία και σε άλλες 10 αγορές όπως: Καναδάς, Σλοβενία, Λευκορωσία, Κολομβία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ισραήλ, Αλγερία, Τουρκία, Σαουδική Αραβία και Λίβανος. Η διείσδυσή της τόσο στις ΗΠΑ όσο και στις υπόλοιπες αγορές επιτυγχάνεται και μέσω της αξιοποίησης του δικτύου της Puig. Προσφάτως, η Apivita εισήλθε και στην άκρως απαιτητική αγορά της Κίνας, όπου αναμένεται από του χρόνου να ενισχύσει την παρουσία της τοποθετώντας τα προϊόντα της και σε φυσικά καταστήματα. Tόσο ο τζίρος όσο και η κερδοφορία της εταιρείας «τρέχουν» με ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 10% ετησίως, με πληροφορίες να αναφέρουν πως τα έσοδά της θα διαμορφωθούν φέτος περίπου στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, κοντά δηλαδή στα 50 εκατ. ευρώ.

Στελέχη της εταιρείας εκτιμούν ότι το 2019 ο κύκλος εργασιών αναμένεται να ανέλθει στα 50,4 εκατ. έναντι 46,2 εκατ. ευρώ το 2018, εκ των οποίων 32,3 εκατ. είναι οι πωλήσεις της στην ελληνική αγορά από 29,5 εκατ. το 2018 και 18,1 εκατ. ευρώ οι εξαγωγές των καλλυντικών της προϊόντων στο εξωτερικό, από 16,7 εκατ. το 2018. Μολονότι το κλείσιμο της αγοράς και κυρίως των καταστημάτων επιλεκτικής διανομής δεν ευνόησε την εταιρεία κατά τη διάρκεια του lockdown, οι πωλήσεις της σημείωσαν θεαματική αύξηση (60%) στην εγχώρια αγορά του ηλεκτρονικού φαρμακείου καλλυντικών προϊόντων που σημείωσε γενικότερη άνοδο της τάξεως του 40%.