ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επενδύσεις 26 εκατ. από την Public με έμφαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο

ependyseis-26-ekat-apo-tin-public-me-emfasi-sto-ilektroniko-emporio-2387371

Ηγετική θέση στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου φιλοδοξεί να διατηρήσει ο όμιλος Public, προχωρώντας σε σημαντικές επενδύσεις και αναπροσαρμόζoντας με ταχείς ρυθμούς τη δομή του. Μέσα στην επόμενη διετία, ο όμιλος σκοπεύει να υλοποιήσει μεγάλο πλάνο επενδύσεων ύψους 26 εκατ. ευρώ, εστιάζοντας στους τομείς του ecommerce-marketplace (ηλεκτρονικό εμπόριο-πολυκατάστημα), της εφοδιαστικής αλυσίδας, των υποδομών, καθώς και των νέων τεχνολογιών. Οπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Public-Media Markt, Χρήστος Καλογεράκης, «το Public είναι ο υπ’ αριθμόν 1 ecommerce retailer στην ελληνική αγορά. Με τη βεβαιότητα ότι το retail του μέλλοντος είναι ηλεκτρονικό, προχωράμε σε δομικές αλλαγές για να είμαστε μακράν ο ηγέτης του ηλεκτρονικού εμπορίου την επόμενη ημέρα. Εχουμε όλες τις προϋποθέσεις που μας δίνουν σαφές προβάδισμα: την πρώτη θέση στο ecommerce, ισχυρή πολυεπίπεδη στρατηγική (omnichannel), το μεγαλύτερο marketplace στην Ελλάδα και δύο πολύ δυνατά συμπληρωματικά brands, Public και Media Markt».

Ο ίδιος υποστήριξε σε σχετική ανακοίνωση ότι η συνεισφορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στον ετήσιο τζίρο της εταιρείας αγγίζει το 20%, ενώ επισήμανε ότι ο όμιλος έχει ήδη στραφεί σε επενδύσεις σε τεχνολογίες, logistics και ανθρώπινο ταλέντο. «Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο τα μερίδιά μας στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου», προσέθεσε. Σημειώνεται ότι σε συνέντευξη που είχε παραχωρήσει στην «Κ» αρχές Ιουνίου, ο κ. Καλογεράκης είχε αναφέρει ότι ήδη κατασκευάζεται ένα νέο logistics center, το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα σε πέντε μήνες.

Δεδομένης και της ισχυρής δυναμικής που γνώρισε ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου εν μέσω πανδημίας, το marketplace των Public κινείται σε τροχιά ανάπτυξης, με τον όμιλο να επενδύει σημαντικά στον συγκεκριμένο κλάδο. Υπενθυμίζεται πως το Public Marketplace έκανε την είσοδό του στην ελληνική αγορά τον Μάιο του 2018 με στόχο να προσφέρει ακόμη περισσότερες επιλογές στον καταναλωτή και να δώσει τη δυνατότητα σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να αποκτήσουν το δικό τους shop in shop στο public.gr.

Ετσι, μέσα σε ένα μήνα πραγματοποιήθηκαν 40 προσλήψεις εργαζομένων που εξειδικεύονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ενώ παράλληλα προστέθηκαν 350 ελληνικές επιχειρήσεις στην πλατφόρμα του Public marketplace. Βασικός στόχος είναι και η προσέλκυση εκατοντάδων νέων καταστημάτων, προσφέροντας περισσότερες επιλογές στους επισκέπτες, καθώς και πολλά οφέλη στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

Παράλληλα, σε σύντομο χρονικό διάστημα η εταιρεία άλλαξε την οργανωτική της δομή δημιουργώντας δύο διευθύνσεις: την ecommerce business unit και τη retail business unit. Οι διευθύνσεις στελεχώνεται με επαγγελματίες από τη διεθνή και εγχώρια αγορά, που θα συνεισφέρουν αποτελεσματικά με τη γνώση και την εμπειρία τους από ανεπτυγμένες αγορές στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Αντίστοιχα, η διεύθυνση retail business unit θα έχει στην ευθύνη της τα δίκτυα των καταστημάτων Public – Media Markt, ενεργοποιώντας σειρά από συνέργειες που θα δημιουργήσουν όφελος για τους καταναλωτές.

Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα ο τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου της Public ενισχύθηκε με την προσθήκη του Antoine Brouwer, στελέχους με μακρά διεθνή εμπειρία σε μερικούς από τους μεγαλύτερους ομίλους ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως. Επίσης, πέρα από την έμφαση που δίνει ο όμιλος στην ενίσχυση του ηλεκτρονικού καναλιού, στο πλαίσιο της σύμπραξης Public-Media Markt, μόλις πρόσφατα ανακοίνωσε και τη δημιουργία 13ου καταστήματος Media Markt στη Ρόδο. Η ενοποίηση των δραστηριοτήτων των δύο παικτών του λιανεμπορίου βρίσκεται σε εξέλιξη και, όπως είχε γνωστοποιηθεί, θα δημιουργηθεί μία εταιρεία ο τζίρος της οποίας θα πλησιάσει το μισό δισεκατομμύριο ευρώ.