ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέο ψηφιακό προϊόν από τη ΔΕΗ με έξτρα εκπτώσεις στο ρεύμα

neo-psifiako-proion-apo-ti-dei-me-extra-ekptoseis-sto-reyma-2388492

Ενα νέο ψηφιακό προϊόν, το ΔΕΗ MyHome Online, με προνομιακή χρέωση για τους οικιακούς της πελάτες, που τους δίνει τη δυνατότητα να εξοικονομήσουν χρήματα και χρόνο πραγματοποιώντας τις συναλλαγές τους ηλεκτρονικά, προσφέρει η ΔΕΗ από τις 15 Ιουλίου. Το ΔΕΗ MyHome Online διατίθεται με χαμηλότερο πάγιο σε σχέση με τα βασικά προϊόντα της ΔΕΗ και με μία μόνο κλίμακα χρέωσης ενέργειας την ημέρα. Οι πελάτες που θα επιλέξουν το ΔΕΗ MyHome Online θα έχουν επιπλέον έκπτωση 50% στο ήδη χαμηλότερο πάγιο και επιστροφή 30 ευρώ στη διάρκεια του συμβολαίου καθώς και την έκπτωση συνέπειας 5%. Το νέο προϊόν ΔΕΗ MyHome Online είναι 24μηνης διάρκειας και είναι διαθέσιμο μόνο ηλεκτρονικά. Οπως ανακοίνωσε η εταιρεία, οι πελάτες θα λαμβάνουν μηνιαίο λογαριασμό, μέσω της υπηρεσίας e-bill και θα εξοφλούν τον λογαριασμό τους αποκλειστικά με πάγια εντολή μέσω πιστωτικής, χρεωστικής κάρτας ή τραπεζικού λογαριασμού, ενώ η επικοινωνία με τη ΔΕΗ θα γίνεται αποκλειστικά μέσω της ιστοσελίδας της.

Το προϊόν εντάσσεται στη νέα εμπορική πολιτική της εταιρείας που αναπροσαρμόζεται με βάση τον ανταγωνισμό της αγοράς ο οποίος επικεντρώνεται κυρίως στους συνεπείς πελάτες και στις μεγάλες καταναλώσεις. Tα ανεπίσημα στοιχεία της αγοράς δείχνουν διαρροή πελατών της ΔΕΗ με μεγάλες καταναλώσεις προς τους ιδιώτες παρόχους από τον περασμένο Σεπτέμβριο μετά τη μείωση της έκπτωσης συνέπειας στο 5%. Αυτός εκτιμάται ότι είναι και ο λόγος που η ΔΕΗ ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα τη διατήρηση τις έκπτωσης 8% για τις καταναλώσεις πάνω από 2.000 KWh το τετράμηνο για οικιακούς πελάτες έως και τις 30 Σεπτεμβρίου 2020, επικαλούμενη τις ιδιαίτερα αυξημένες ενεργειακές ανάγκες της θερινής περιόδου. Το ίδιο διάστημα και στο πλαίσιο στήριξης της επανεκκίνησης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, ανακοίνωσε έκπτωση 5 ευρώ (ή 2,5 ευρώ μηνιαίως) στους λογαριασμούς e-bill για όλους τους πελάτες, ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, που θα επιλέξουν να εγγραφούν και να λαμβάνουν ηλεκτρονικό λογαριασμό.

Μείωση μεριδίων

Τα μερίδια της ΔΕΗ στη λιανική αγορά ρεύματος υποχώρησαν τον Μάιο στο 66,27%, ενώ θεαματική είναι η μείωση στη μέση τάση όπου ο ανταγωνισμός ενισχύθηκε σημαντικά μέσα στο πεντάμηνο λόγω της σημαντικής μείωσης της Οριακής Τιμής Συστήματος και των συνακόλουθων αυξημένων περιθωρίων κέρδους για τους προμηθευτές ρεύματος. Το μερίδιο της ΔΕΗ σε αυτή την κατηγορία πελατών περιορίστηκε τον Μάιο στο 30,20% από 53,72% τον Ιανουάριο με τους ιδιώτες προμηθευτές να μοιράζονται μεταξύ τους σχεδόν το 70%.