H Stet Hellas βελτίωσε τα έσοδα κατά 25%

H Stet Hellas βελτίωσε τα έσοδα κατά 25%

1' 49" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Βελτιωμένα έσοδα κατά 24,9%, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, ανακοίνωσε η Stet Hellas για το πρώτο εξάμηνο του 2003, ενώ ικανοποιητικά εξελίσσεται και η συνδρομητική βάση της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας. H Stet Hellas, η διοίκηση της οποίας δεν ανακοίνωσε τα κέρδη προ φόρων για το πρώτο εξάμηνο του έτους, δημοσιοποίησε οικονομικά αποτελέσματα με βάση τα αμερικανικά λογιστικά πρότυπα (US GAAP). Τα συνολικά της έσοδα ανήλθαν σε 380,6 εκατ. ευρώ για το πρώτο εξάμηνο, με τα έσοδα από τηλεπικοινωνίες να αυξάνονται κατά 22,8% στα 362,4 εκατ. ευρώ.

Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) για την περίοδο ήταν 128,3 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 25,8% σε ετήσια βάση. Το περιθώριο κέρδους (EBITDA margin) στα συνολικά έσοδα ανήλθε σε 33,7%, ενώ διαμορφώθηκε σε 35,4% επί των εσόδων από υπηρεσίες σε σύγκριση με 33,5% και 34,5% αντίστοιχα για το πρώτο εξάμηνο του 2002. Τα λειτουργικά έσοδα για την περίοδο διαμορφώθηκαν στα 75 εκατ. αυξημένα κατά 39,4% σε σύγκριση με 53,8 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Οσον αφορά την πελατειακή βάση για το δεύτερο τρίμηνο του 2003 παρουσίασε ετήσια αύξηση κατά 17% φθάνοντας τους 2.672.267 συνδρομητές. Η εταιρεία απέκτησε 90.938 νέους πελάτες στη διάρκεια του δευτέρου τριμήνου 2002, σημειώνοντας άνοδο 34,4% σε νέους πελάτες σε σύγκριση με το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο. Οι 71.719 από τους νέους πελάτες επέλεξαν την καρτοκινητή τηλεφωνία, ενώ οι 19.219 νέοι πελάτες (το 21,1% των συνολικών νέων πελατών) έγιναν συνδρομητές Telestet με συμβόλαιο. Στο τέλος του δευτέρου τριμήνου 2003 η STET Hellas είχε 1.880.196 χρήστες καρτοκινητής τηλεφωνίας (70,4% της πελατειακής βάσης), ενώ οι πελάτες βάσει συμβολαίου ανήλθαν σε 792.071.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της Stet Hellas, η εξειδικευμένη προσφορά Β BEST για εταιρικούς πελάτες οδήγησε και σε αυτό το τρίμηνο την αύξηση στις συνδέσεις με συμβόλαιο, με τους εταιρικούς πελάτες να αποτελούν πλέον το 38% περίπου των συνολικών πελατών της Telestet με συμβόλαιο. Επιπλέον, στην καρτοκινητή τηλεφωνία, το δημοφιλές προϊόν Free2Go σε συνδυασμό με τη νέα προσφορά For All έδωσαν ώθηση στην αύξηση των πελατών καρτοκινητής.

Τέλος, ο ετήσιος μικτός δείκτης αποσυνδέσεων για το δεύτερο τρίμηνο του 2003 στη συνολική πελατειακή βάση της εταιρείας (συμβόλαια και καρτοκινητή τηλεφωνία) βελτιώθηκε σημαντικά και διαμορφώθηκε στο 23,3% σημειώνοντας μείωση κατά 10,5 ποσοστιαίες μονάδες σε ετήσια βάση.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή