ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ανοδικά στο e-εμπόριο η cosmoONE

Ικανοποιητικά στοιχεία για τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου που προσφέρει η cosmoONE στις ελληνικές επιχειρήσεις ανακοίνωσε πριν από λίγες ημέρες η διοίκηση της εταιρείας. Πιο συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του 2003 πραγματοποιήθηκαν 188 ηλεκτρονικές δημοπρασίες. Ο ρυθμός αύξησης των δημοπρασιών σε σχέση με το 2002 είναι της τάξεως του 96%, γεγονός που αποδεικνύει το ολοένα αυξανόμενο ενδιαφέρον του επιχειρηματικού κόσμου για τα πλεονεκτήματα που απορρέουν από τη συγκεκριμένη μορφή επιχειρηματικών διαπραγματεύσεων. Ο αριθμός των εταιρειών που συμμετείχαν ξεπέρασε τις 1.050, ενώ οι οικονομίες κλίμακας για τους διοργανωτές έφτασαν κατά μέσον όρο το 22%.

Ο όγκος συναλλαγών στην ηλεκτρονική αγορά της cosmoONE από την 1/1/2003 έως τις 31/12/2003 ξεπέρασε τα 308 εκατ. ευρώ, ενώ ο αριθμός των συναλλαγών αυξήθηκε κατά 39%. Από την αρχή της λειτουργίας της ηλεκτρονικής αγοράς, τον Ιανουάριο του 2001, μέχρι σήμερα έχουν ολοκληρωθεί εμπορικές συναλλαγές πάνω από 600 εκατ. ευρώ.

Ο γενικός διευθυντής της cosmoONE κ. Θανάσης Πετμεζάς λέει χαρακτηριστικά: «Στο ξεκίνημα του 2003 είχαμε δεσμευθεί ότι θα προσπαθήσουμε με τον καλύτερο τρόπο να πείσουμε τους πελάτες μας για τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου και για τη φιλοσοφία των λύσεων της cosmoONE. Δεσμευθήκαμε να αποδείξουμε πως η μείωση του κόστους στον κύκλο προμηθειών ή πωλήσεων που προκύπτει από τη χρήση των υπηρεσιών μας είναι πέρα για πέρα αληθινή, πραγματοποιήσιμη και μετρήσιμη. Αυτό το πετύχαμε σε απόλυτα ικανοποιητικό βαθμό σε σχέση με τις συνθήκες της αγοράς και το επιβεβαιώνουν τα στατιστικά μας στοιχεία, αλλά και η εμπιστοσύνη των πελατών μας που αντικατοπτρίζεται στην αύξηση των οικονομικών μεγεθών της εταιρείας».

Η cosmoONE δραστηριοποιείται εμπορικά στο χώρο των ηλεκτρονικών διεπιχειρησιακών συναλλαγών Β2Β μέσω του Διαδικτύου. Στο μετοχικό της κεφάλαιο συμμετέχουν οι Cosmote (26%), ΟΤΕ (26%), Διηνεκής Πληροφορική (18%), Alpha Bank (15%) και Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος (15%). Η εταιρεία έχει ως αντικείμενο την ανάπτυξη και παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου μεταξύ επιχειρήσεων και ιδιαίτερα την παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών στο χώρο των ηλεκτρονικών προμηθειών – πωλήσεων (e-procurement, e-marketplaces) και των ηλεκτρονικών δημοπρασιών (e-auctions), με στόχο την αύξηση της κερδοφορίας των επιχειρήσεων.