O ΔΗΚΤΗΣ

2' 17" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

H ΕΥΔΑΠ, η Αττική Οδός και ένα δίκαιο πρόστιμο…

Πέρα ώς πέρα δίκαιο θεωρείται το πρόστιμο που επιβλήθηκε από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας στον Διεθνή Αερολιμένα «Ελευθέριος Βενιζέλος», για τη διήμερη ταλαιπωρία του κοινού και τον διασυρμό της αξιοπιστίας της χώρας. Αλλά γιατί δεν επιβλήθηκε το ίδιο πρόστιμο και στην Κοινοπραξία της Αττικής Οδού, ενός από τους ακριβότερους δρόμους της Ευρώπης, που μετατράπηκε σε μακρύ παγοδρόμιο χωρίς κανείς από τους υπευθύνους να φροντίσει να ανοίξει από το χιόνι; Δεν πρέπει να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι για τη διακοπή της συγκοινωνίας επί διήμερο σε ένα δρόμο που πληρώσαμε χρυσάφι; Για την περιφρόνηση απέναντι τον ελληνικό λαό; Οπως επίσης δεν έπρεπε να βρει τρόπο η κυβέρνηση να πράξει το ίδιο και για την ΕΥΔΑΠ, αντί να βγαίνει στις τηλεοράσεις η Βάσω Παπανδρέου και να προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα;

Τους στέλνει το ΣΔΟΕ

Γνωστή τεχνική εταιρεία κυπριακών συμφερόντων απορρόφησε μία εγχώρια κατασκευαστική που είχε σχεδόν χρεοκοπήσει, προκειμένου να καταταγεί στην ΣΤ΄ τάξη του εργοληπτικού πτυχίου. Επειδή όμως η εταιρεία είχε κάποιες απαιτήσεις έναντι του ελληνικού Δημοσίου, οι Κύπριοι συμφώνησαν ότι ο βασικός της μέτοχος θα λάβει ένα τμήμα των απαιτήσεων αυτών, στην περίπτωση που πληρώσει το Δημόσιο. Πράγματι, το Δημόσιο κατέβαλε τμήμα των απαιτήσεων, οι οποίες πήγαν στο ταμείο της εταιρείας που προέκυψε από τη συγχώνευση. Και τότε αποκαλύφθηκε ότι δεν υπάρχει λογιστικός τρόπος για να «τσεπώσει» το κομμάτι των απαιτήσεων που του αναλογούσε ο πρώην μέτοχος. O επιχειρηματίας βρήκε, λοιπόν, ένα «καλό τρόπο» για να πιέσει τον κυπριακό όμιλο να του καταβάλει τα χρήματα: του στέλνει κάθε εβδομάδα το ΣΔΟΕ! Μπράβο επιρροή…

Η UBS για την Εθνική

Σε αύξηση της τιμής-στόχου για τη μετοχή της Εθνικής Τράπεζας από τα 25 στα 26,8 ευρώ προχώρησε χθες η ελβετική τράπεζα UBS, διατηρώντας τη σύσταση για «αγορά» (buy). H κίνηση είναι αποτέλεσμα της βελτίωσης κατά 15% των προβλέψεων για τα κέρδη του 2004 και του 2005. Αυτή προκύπτει από την αναβάθμιση των προβλέψεων για την αύξηση του δανεισμού προς το retail, χάρη στη βελτίωση του εγχώριου οργανικού περιβάλλοντος, στη βελτίωση της θέσης στην αγορά σε σημαντικά τμήματα, όπως τα στεγαστικά δάνεια, και στην πρόοδο σε καινούργια τμήματα όπως τα δάνεια προς μικρές επιχειρήσεις.

Θυγατρικές του leasing

H ανάπτυξη των υπηρεσιών «λειτουργικής μίσθωσης» και σε τομείς πέραν του επιβατικού αυτοκινήτου είναι η νέα τάση που δημιουργείται στο εγχώριο leasing. Πρόκειται για την παροχή πρόσθετων υπηρεσιών, παράλληλα με τη χρηματοδοτήση που γίνεται για την αγορά μηχανολογικού εξοπλισμού ή ακόμη και ακινήτου. Στο πακέτο αυτής της υπηρεσίας συμπεριλαμβάνονται συγκεκριμένα η συντήρηση, η ασφάλιση, η αντικατάσταση σε περίπτωση βλάβης κ.λπ., ανάλογες δηλαδή υπηρεσίες με εκείνες που απολαμβάνει και ο μισθωτής ενός αυτοκινήτου με leasing. Στελέχη της αγοράς του leasing αναφέρουν ότι η τάση αυτή θα ενισχυθεί και με τη δημιουργία -πολύ σύντομα- θυγατρικών εταιρειών «λειτουργικής μίσθωσης».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή