ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στο «μικροσκόπιο» έξι μεσογειακές χώρες και δεκαπέντε τουριστικοί προορισμοί

Ερευνα σε έξι μεσογειακές χώρες και περισσότερους από 15 προορισμούς διεξάγει ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, εν όψει του 4ου Συνεδρίου «Τουρισμός και Ανάπτυξη» που θα γίνει στην Αθήνα στις 17 και 18 Οκτωβρίου 2005 και έχει  θέμα: «Η ανταγωνιστικότητα και η πρόκληση της επανατοποθέτησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος».

Οι σκοποί της έρευνας

α) H ανίχνευση και η καταγραφή των παραγόντων που διαμορφώνουν και επηρεάζουν την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουρισμού.

β) H αξιολόγηση και η κατάταξη ως προς την ανταγωνιστικότητα επιλεγμένων ελληνικών τουριστικών προορισμών σε σχέση με αντίστοιχους ανταγωνιστριών χωρών.

γ) H ταυτοποίηση ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων.

δ) H δημιουργία κατάλληλου πλαισίου για την εφαρμογή πολιτικών βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας.

Η έρευνα γίνεται σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Τουριστικών Επιχειρήσεων Κύπρου, το Turkish Tourism Investors Association, το Egyptian Tourism Federation, το Dubrovnik & Neretva County Tourist Board και το Spanish Confederation of Hotels and Tourism Enterprises με τον συντονισμό της εταιρείας συμβούλων THR Βarcelona.

Πού γίνεται

Η έρευνα διεξάγεται για την Ελλάδα σε Αθήνα, Ηράκλειο, Ζάκυνθο, για την Ισπανία σε Βαρκελώνη, Μαρμπέγια, Σαλού, για την Τουρκία σε Κωνσταντινούπολη, Μπέλεκ, Αλάνια, για την Κύπρο σε Λεμεσό, Πάφο, Λάρνακα, για την Αίγυπτο σε Κάιρο, Σάρμ Ελ Σεΐχ, Αλεξάνδρεια και για την Κροατία σε Ντουμπρόβνικ, Ιστρια, Μακάρσκα. Η έρευνα απευθύνεται τόσο σε επιχειρηματίες όσο και σε τουρίστες των ανωτέρω περιοχών. Οσον αφορά στην Ελλάδα, η έρευνα διεξάγεται σε περισσότερους από 150 επιχειρηματίες ξενοδοχείων 5, 4 και 3 αστέρων και σε περισσότερους από 1.000 τουρίστες. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν κατά τις εργασίες του Συνεδρίου.