ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

O ΔΗΚΤΗΣ

H τύχη της Ολυμπιακής σε εναλλακτικά σενάρια

Δεν ξέρω τι θα γίνει ακριβώς με την Ολυμπιακή, αλλά μπορώ να σας μεταφέρω τι άκουσα με τα αυτιά μου σε περίπτερο της ΔΕΘ. Ακουσα, λοιπόν, να συζητείται η περίπτωση εξαγοράς της Ολυμπιακής από τα Ελληνικά Τουριστικά Ακίνητα A.E. Οι άνθρωποι που το συζητούσαν κατέχουν κορυφαίες θέσεις στις δύο επιχειρήσεις του ευρύτερου δημόσιου τομέα και απ’ ό,τι κατάλαβα συζητούσαν πολύ σοβαρά. Οταν ρώτησα μάλιστα εκπρόσωπο της ETA τι γνώμη έχει γι’ αυτό το σενάριο, ήταν κατηγορηματικός ότι στα χέρια της εταιρείας του η Ολυμπιακή θα απογειωθεί σε ελάχιστο χρόνο. Επίσης, να σας μεταφέρω και την εκτίμηση τρίτου ισχυρού παράγοντα του κυβερνητικού χώρου, ότι «λουκέτο» δεν πρόκειται να βάλει κανείς στην Ολυμπιακή (υπάρχει και η πολιτική διάσταση…).

Οι κινήσεις της Μarfin

Πιλότο αεροσκάφους θυμίζει τις τελευταίες ημέρες ο επικεφαλής της Marfin FG κ. Ανδρέας Βγενόπουλος, καθώς πιο εύκολο είναι να τον συναντήσει κανείς στον… αέρα παρά στη γη! O αντιπρόεδρος του ομίλου, που πρόσφατα ανακοίνωσε την εξαγορά του 10% της Εγνατίας Τράπεζας, τις τελευταίες εβδομάδες βρίσκεται από ταξίδι σε ταξίδι και πραγματοποιεί σειρά επαφών με ξένους θεσμικούς, τους οποίους ενημερώνει για τις τελευταίες εξελίξεις και τα σχέδια εν όψει της δεύτερης επαναληπτικής έκτακτης γενικής συνέλευσης της εταιρείας. Σημειώνεται ότι οι ξένοι θεσμικοί επενδυτές ελέγχουν σήμερα το 30% των μετοχών της Marfin και η συμμετοχή τους στην προγραμματισμένη αύξηση κεφαλαίου είναι καθοριστική.

Εναρξη ασφαλιστικού

Με την επίδοση -από τη διοίκηση στους εργαζομένους- της καταγγελίας της σύμβασης για το ασφαλιστικό καθεστώς της Εμπορικής Τράπεζας, ολοκληρώθηκε χθες το πολύμηνο «ασφαλιστικό σίριαλ» του εν λόγω δημοσίου συμφέροντος πιστωτικού ιδρύματος. Από την πλευρά τους οι εργαζόμενοι προετοιμάζονται για δικαστικό αγώνα, με σκοπό να ανατρέψουν τις αλλαγές που επέρχονται με τις νέες ρυθμίσεις για την ασφάλιση των τραπεζοϋπαλλήλων. Με την ευκαιρία να υπενθυμίσουμε ότι δεν θίγονται τα ασφαλιστικά δικαιώματα των παλαιών υπαλλήλων.

Καμπάνια… εσωτερικού

Διττός παραμένει ο στόχος του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και για το 2006. Να επιτευχθεί όπως και τη φετινή περίοδο αύξηση στις αφίξεις από το εξωτερικό και να ενισχυθεί περαιτέρω ο εσωτερικός τουρισμός. Ετσι, πέραν του διαγωνισμού για την προβολή του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό, θα συνεχισθεί και την προσεχή σεζόν το πρόγραμμα προβολής του ελληνικού (εσωτερικού) τουρισμού. Στο σχετικό διαγωνισμό, συνολικού προϋπολογισμού 7 εκατ. ευρώ, κατατέθηκαν 10 προτάσεις από εταιρείες ή κοινοπραξίες εταιρειών: Bold Ogivly, Spot Thomson, Ashley & Holmes-Karamela-Publicitas, Leo Burnett, Geo-Young& Rubicam, BBDO, FCB/McCann, Mass, DOT, DDB. Το αντικείμενο του διαγωνισμού αφορά τον σχεδιασμό και την παραγωγή του δημιουργικού μέρους της διαφημιστικής εκστρατείας του Οργανισμού στο εσωτερικό, τον σχεδιασμό και στην αγορά χώρου-χρόνου στα μέσα ενημέρωσης κ.λπ.

Η «πύλη» της Ηelexpo

Νέα διαδικτυακή πύλη διαθέτει πλέον η Helexpo (www.helexpo.gr). H νέα διαδικτυακή πύλη αποτελεί το πρώτο βήμα στην ουσιαστική συμμετοχή της Helexpo στην «Κοινωνία της Πληροφορίας» και απευθύνεται σε πλήθος κοινωνικών και επιχειρηματικών ομάδων (πολίτες, επισκέπτες, εμπορικούς επισκέπτες, εκθέτες, δημοσιογράφους). Στο portal της Helexpo περιλαμβάνονται πληροφορίες που αφορούν τις εκθέσεις που διοργανώνει η ίδια, τον κατάλογο εκθεμάτων και εκθετών για κάθε έκθεση, επίκαιρα νέα, προγράμματα εκδηλώσεων κ.ά.