Αλλαγή φιλοσοφίας με δέκα νέα καταστήματα ο «Γερμανός»

Αλλαγή φιλοσοφίας με δέκα νέα καταστήματα ο «Γερμανός»

1' 51" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με αφορμή τη συμπλήρωση 25 ετών δραστηριοποίησης στο λιανεμπόριο, ο Ομιλος Γερμανού ανακοίνωσε χθες τη δημιουργία 10 νέων καταστημάτων, που αλλάζουν τη μέχρι σήμερα φιλοσοφία εξυπηρέτησης των καταναλωτών. Δαπανώντας περισσότερα από 1 εκατ. ευρώ σε έρευνες, η αλυσίδα θα εντάξει, αρχής γενομένης από τις αρχές Οκτωβρίου, τα καταστήματα «Γερμανός Central» στο δίκτυό της. Τα «Γερμανός Central» θα έχουν μεγαλύτερη επιφάνεια (250-350 τ.μ.) από τα σημερινά καταστήματα και θα προσφέρουν χώρους επίδειξης των προϊόντων σε λειτουργία, χώρους επίδειξης λύσεων (π.χ. νέες χρήσεις των συσκευών), όπως επίσης και χώρους επίδειξης μελλοντικών προϊόντων και υπηρεσιών. Επιπλέον, θα διαθέτουν νέα χρώματα, διαφορετικές βιτρίνες και νέο φωτισμό σε σχέση με τα σημερινά καταστήματα, τα οποία πάντως θα προσαρμοστούν και αυτά έως ένα βαθμό στην καινούργια αυτή φιλοσοφία από τον Μάιο του 2006.

Στα νέα «Γερμανός Central» θα περιλαμβάνεται η ίδια γκάμα προϊόντων, αλλά σε μεγαλύτερο εύρος, ενώ και το service θα γίνεται μπροστά στα μάτια του πελάτη.

Στόχος του ομίλου είναι να λειτουργήσει 10 καταστήματα «Γερμανός Central» σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και πέντε ακόμα πόλεις της χώρας. Το πρώτο θα λειτουργήσει στις αρχές του επόμενου μήνα στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos της Θεσσαλονίκης, για ν’ ακολουθήσουν λίγες μέρες αργότερα το «Γερμανός Central» στην Κηφισιά (οδός Κασσαβέτη) και στις αρχές Νοεμβρίου στο εμπορικό και ψυχαγωγικό κέντρο The Mall, του ομίλου της Lamda Development. Τα υπόλοιπα Central θα λειτουργήσουν εντός του 2006, ενώ σημειώνεται ότι όλα τα νέα καταστήματα θα δημιουργηθούν με τη μέθοδο του franchise.

Κάρτα «ελληνικής» μουσικής

Εκτός όμως από τα νέα καταστήματα, ο Ομιλος Γερμανού επισημοποίησε χθες το λανσάρισμα νέων υπηρεσιών και προϊόντων. Κατ’ αρχάς, ξεκίνησε η διάθεση μιας νέας κάρτας μουσικής, που θα επιτρέπει στους χρήστες να «κατεβάζουν» τραγούδια του ελληνικού ρεπερτορίου. H κάρτα δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Music Hellas και στόχος είναι σύντομα να διευρυνθεί και το εύρος του ρεπερτορίου. Παράλληλα, εγκαινιάστηκε το νέο σύστημα ηλεκτρονικής προπαραγγελίας προϊόντων που δεν έχουν ακόμα κυκλοφορήσει. O πελάτης θα τα παραγγέλνει ηλεκτρονικά και θα υποδεικνύει το κατάστημα απ’ όπου θέλει να τα παραλάβει, άμα τη αφίξει τους στην ελληνική αγορά. Τέλος, συνήφθη συνεργασία με την εταιρεία DTL (Digital Technologies Laboratory), η οποία έχει αναλάβει την αξιολόγηση των προϊόντων που εμπορεύεται η αλυσίδα. Τα αποτελέσματα των μετρήσεων θα επικοινωνούνται μέσω των διαφημιστικών φυλλαδίων της αλυσίδας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή