Κατά 10% αυξήθηκαν τα κέρδη της Folli Follie το πρώτο εξάμηνο

Κατά 10% αυξήθηκαν τα κέρδη της Folli Follie το πρώτο εξάμηνο

1' 34" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ανοδικά κινήθηκαν τα μεγέθη της Folli Follie για το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης. Τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 10%, αγγίζοντας τα 36,7 εκ. ευρώ έναντι 33,2 εκ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2004 ενώ, τα καθαρά κέρδη μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε 29,1 εκ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο φέτο, από 27,6 εκ. ευρώ πέρσι, καταγράφοντας αύξηση 5%. O ενοποιημένος κύκλος εργασιών ενισχύθηκε κατά 12% κατά τους πρώτους έξι μήνες της τρέχουσας χρήσης, αγγίζοντας τα 100,7 εκ. ευρώ, έναντι 90 εκ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα πέρσι, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν σε 0,89 ευρώ έναντι 0,84 ευρώ την ίδια περίοδο του 2004.

Εξαιρετικά δημοφιλή στην Ασία

Ανοδική πορεία κατέγραψαν και τα μεγέθη της μητρικής, με τον κύκλο εργασιών να ενισχύεται κατά 5%, στα 19,2 εκ. ευρώ από 18,3 εκ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο πέρσι. Τα προϊόντα της Folli Follie εξακολουθούν να είναι εξαιρετικά δημοφιλή στο εξωτερικό, και ειδικά στις χώρες της Ασίας, δεδομένου ότι ποσοστό 20% των πωλήσεων πραγματοποιείται στην Ιαπωνία, 49% στις χώρες της υπόλοιπης Ασίας, ενώ ακολουθεί η Ευρώπη, όπου διενεργείται ποσοστό 18% των πωλήσεων, στο εξάμηνο, και τα σημεία Duty Free αεροδρομίων και αεροπορικών γραμμών, που συνεισφέρουν στον τζίρο σε ποσοστό 13%.

Στρατηγικός στόχος

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ενίσχυση των πωλήσεων στον κλάδο του travel retail (πωλήσεις Duty Free εντός των αεροσκαφών) αποτελεί στρατηγικό στόχο της εταιρείας για το μέλλον. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται η πρόσφατη σύναψη συμφωνίας συνεργασίας της Folli Follie με τις αεροπορικές εταιρείες Qatar Airways, China Southern, China Eastern, China Northern, Air Asia, Hainan και Shanghai Airlines, στο σύνολο των πτήσεων των οποίων θα διατίθενται προς πώληση προϊόντα της εταιρείας.

Η κίνηση αυτή κρίνεται στρατηγικής σημασίας για την περαιτέρω ενίσχυση και εδραίωση του εμπορικού σήματος στην Ασία, τις αραβικές χώρες, αλλά και διεθνώς. Επίσης, ειδικά για την καλοκαιρινή περίοδο, ιδιαίτερες προωθητικές κινήσεις υλοποιήθηκαν σε συνεργασία με την Air France και τη Swiss Air.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή