Η «Χήτος» μελετά για παραγωγή εκτός συνόρων και νέα προϊόντα

Η «Χήτος» μελετά για παραγωγή εκτός συνόρων και νέα προϊόντα

1' 35" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το ενδεχόμενο να αποκτήσει παραγωγική δραστηριότητα εκτός συνόρων, αλλά και να εισέλθει σε νέες κατηγορίες προϊόντων (π.χ. αναψυκτικά), δεν αποκλείει η εταιρεία Χήτος ABEE, που εμφιαλώνει το φυσικό μεταλλικό νερό Ζαγόρι. Παράλληλα στις βασικές της επιδιώξεις περιλαμβάνεται η ενίσχυση της εξαγωγικής της δραστηριότητας που καταγράφει σταθερά αυξητική πορεία.

Σύμφωνα με τη διοίκησή της οι εξαγωγές της σήμερα αντιπροσωπεύουν το 8% του συνόλου της παραγωγής και κατευθύνονται σε χώρες, όπως η Αλβανία, η Κύπρος, η Γερμανία και η Ολλανδία. Ειδικά από την Αλβανία, που έχει ακόμη χαμηλή κατανάλωση εμφιαλωμένου νερού, διατηρεί προσδοκίες για υψηλές πωλήσεις, λόγω των προωθητικών ενεργειών που θα υλοποιηθούν.

Οι επενδύσεις

Την τελευταία πενταετία η Χήτος έχει πραγματοποιήσει επενδύσεις 15-16 εκατ. ευρώ που χρηματοδοτήθηκαν εξ ολοκλήρου απο ίδια κεφάλαια. Τα ίδια κεφάλαιά της ανέρχονται σε 16,32 εκατ. ευρώ με το μεσοβραχυπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο δανεισμό της να είναι μηδενικός. Με βάση την πορεία των πωλήσεων το πρώτο τετράμηνο του έτους η διοίκηση της εταιρείας προβλέπει ότι για το σύνολο του τρέχοντος έτους ο κύκλος εργασιών της θα αγγίξει τα 30 εκατ. ευρώ και η κερδοφορία θα ξεπεράσει τα 4 εκατ. ευρώ. Στην οικονομική χρήση του 2005 οι πωλήσεις της διαμορφώθηκαν σε 27,030 εκατ. ευρώ από 24,071 εκατ. ευρώ, άνοδος που προήλθε από την αύξηση του όγκου των πωλήσεων, καθώς δεν σημειώθηκαν αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων. Τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν οριακά στα επίπεδα των 3,320 εκατ. ευρώ από 3,301 εκατ. ευρώ.

Βασικός παίκτης

Η Χήτος έχει αναδειχθεί σε βασικό παίκτη της αγοράς, αφού ακολουθεί -με βάση τα στοιχεία που γνωστοποίησε η διοίκηση της εταιρείας- πολύ κοντά από τη δεύτερη θέση, το νούμερο ένα παίκτη του κλάδου. Το μερίδιο αγοράς για το 2005 επί συνόλου της αγοράς διαμορφώθηκε σε 18,5%, ενώ έχει σταθεροποιηθεί σε αυτό το ποσοστό και στο πρώτο τρίμηνο του 2006. Παράλληλα είναι σταθερά στην πρώτη θέση στη λεγόμενη «ζεστή» αγορά (σούπερ μάρκετ δηλαδή) και στη δεύτερη θέση στην «κρύα» αγορά (π.χ. ψυγεία περιπτέρων).

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή