Επαναξιολόγηση δραστηριοτήτων για τον όμιλο Frigoglass

Επαναξιολόγηση δραστηριοτήτων για τον όμιλο Frigoglass

1' 0" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

H διεύρυνση της πελατειακής βάσης, η εξάπλωση σε B. Αμερική και Κίνα, καθώς και η επέκταση σε παρεμφερείς τομείς επαγγελματικής ψύξης, αποτελούν τους βασικούς στόχους του Ομίλου Frigoglass, όπως αυτοί παρουσιάσθηκαν σε αναλυτές. O όμιλος, ο οποίος πρόκειται να επαναξιολογήσει όλες τις δραστηριότητες που δεν εντάσσονται στη βασική στρατηγική του, αναμένει για το 2006 αύξηση πωλήσεων κατά 10-12%, κερδών ebitda κατά 12-14%, ενώ σχεδιάζει την υλοποίηση επενδύσεων ύψους 23 εκατ. ευρώ. Οι εργασίες του απλώνονται σε 14 χώρες, με 18 παραγωγικές μονάδες, 5 γραφεία πωλήσεων και 4.300 εργαζομένους. O κύκλος εργασιών του από 213 εκατ. ευρώ το 2001 διαμορφώθηκε σε 307 εκατ. ευρώ το 2005 και τα ebitda από 38 εκατ. ευρώ ανήλθαν σε 61 εκατ. ευρώ. Το 54% των πωλήσεων πραγματοποιείται στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, το 34% στη Δυτική Ευρώπη, το 7% στην Αφρική και το 5% στην Ασία. H επαγγελματική ψύξη, που είναι το βασικό αντικείμενο της δραστηριότητάς του, αντιπροσώπευσε πέρυσι το 79% του κύκλου εργασιών και το 90% των προ φόρων κερδών. Επιπλέον το 43% των πωλήσεών της γίνεται προς την Coca-Cola Τρία Εψιλον, ενώ ένα μεγάλο μερίδιο 23% προς τα ζυθοποιεία. Στο διάστημα 2001 – 2005 η επαγγελματική ψύξη απορρόφησε επενδύσεις ύψους 44 εκατ. ευρώ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή