Για αθέμιτη διαφήμιση, νέο πρόστιμο στην Blue Post

Για αθέμιτη διαφήμιση, νέο πρόστιμο στην Blue Post

53" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Και νέο πρόστιμο ύψους 116.000 ευρώ αυτήν τη φορά, επέβαλε η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στην εταιρεία «BLUE POST ΕΠΕ – ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ» για παραπλανητική και αθέμιτη διαφήμιση. Ειδικότερα, ύστερα από σχετική έγκριση του υφυπουργού Ανάπτυξης κ. Γιάννη Παπαθανασίου, επιβλήθηκε πρόστιμο 70.000 ευρώ για παράβαση του άρθρου 9 παρ.2 του ν. 2251/04 περί παραπλανητικής διαφήμισης και 46.000 ευρώ για την παράβαση του άρθρου 9 παρ.6 περ. γ του ιδίου νόμου περί αθέμιτης διαφήμισης.

Σύμφωνα με την εισήγηση της αρμόδιας υπηρεσίας, η εταιρεία BLUE POST ΕΠΕ (ή ANESSIS) προωθεί τα προϊόντα της παρουσιάζοντας στον υποψήφιο αγοραστή δήθεν βεβαιωμένη απόκτηση δώρου, η οποία έχει προκύψει κατόπιν κληρώσεως. Η εν λόγω παραπλανητική και αθέμιτη πρακτική συνίσταται στην υποχρέωση του «νικητή» να αγοράσει προϊόντα του καταλόγου ANESSIS ως προϋπόθεση παραλαβής του δώρου (εξόφληση επιταγής ή παραλαβή αυτοκινήτου). Δηλαδή, ο καταναλωτής βρίσκεται να έχει αγοράσει ένα προϊόν το οποίο υπό διαφορετικές συνθήκες δεν χρειαζόταν, ζημιώνοντας βεβαίως την «τσέπη» του.

Η Γ.Γ. Καταναλωτή συστήνει στους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικοί σε τέτοιου είδους επιστολές ή φυλλάδια που δέχονται και να επικοινωνούν με το 1520.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή