Folli Follie: μεικτή εικόνα σε όμιλο και εταιρεία

Folli Follie: μεικτή εικόνα σε όμιλο και εταιρεία

1' 12" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μικτή είναι η εικόνα της Folli Follie κατά το πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης, με αυξημένα μεγέθη για τον όμιλο, αλλά μειωμένα για την εταιρεία. Ειδικότερα, σε ενοποιημένο επίπεδο ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 16% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, διαμορφούμενος σε 61,8 εκατ. ευρώ από 53,3 εκατομμύρια ευρώ, ενώ τα κέρδη προ φόρων ενισχύθηκαν κατά 4%, αγγίζοντας τα 20,6 εκατομμύρια ευρώ το πρώτο τρίμηνο φέτος από 19,8 εκατομμύρια ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο πέρσι. Επίσης, αυξημένα κατά 6% είναι τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη μετά φόρων, διαμορφούμενα σε 16,5 εκατομμύρια ευρώ από 15,6 εκατομμύρια ευρώ, και κατά 4% είναι τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων, αγγίζοντας τα 21 εκατομμύρια ευρώ το πρώτο τρίμηνο της χρήσης, έναντι 20,2 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2005. Διαφορετική είναι, ωστόσο, η εικόνα της μητρικής.

Ο κύκλος εργασιών περιορίστηκε κατά 12%, διαμορφούμενος σε 10,2 εκατομμύρια ευρώ το πρώτο τρίμηνο φέτος από 11,6 εκατομμύρια ευρώ το αντίστοιχο διάστημα πέρσι, ενώ δραματική μείωση της τάξης του 48% κατέγραψαν τα καθαρά κέρδη προ φόρων, καθώς περιορίστηκαν σε 2,6 εκατομμύρια ευρώ φέτος έναντι 5 εκατ. ευρώ πέρσι.

Αναλύοντας γεωγραφικά την κατανομή των πωλήσεων, η Ιαπωνία σημείωσε το 19%, η υπόλοιπη Ασία κατέγραψε το 51%, η Ευρώπη το 15% και οι πωλήσεις στα Duty Free αεροδρομίων και αεροπορικών γραμμών το 15%. Σύμφωνα με την κατανομή των πωλήσεων κατά είδος, τα κοσμήματα αντιπροσωπεύουν το 63% των πωλήσεων, τα ρολόγια το 31% και τα υπόλοιπα αξεσουάρ το 6%.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή