Μικτή είναι η εικόνα της Folli Follie κατά το πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης, με αυξημένα μεγέθη για τον όμιλο, αλλά μειωμένα για την εταιρεία. Ειδικότερα, σε ενοποιημένο επίπεδο ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 16% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, διαμορφούμενος σε 61,8 εκατ. ευρώ από 53,3 εκατομμύρια ευρώ, ενώ τα κέρδη προ φόρων ενισχύθηκαν κατά 4%, αγγίζοντας τα 20,6 εκατομμύρια ευρώ το πρώτο τρίμηνο φέτος από 19,8 εκατομμύρια ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο πέρσι. Επίσης, αυξημένα κατά 6% είναι τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη μετά φόρων, διαμορφούμενα σε 16,5 εκατομμύρια ευρώ από 15,6 εκατομμύρια ευρώ, και κατά 4% είναι τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων, αγγίζοντας τα 21 εκατομμύρια ευρώ το πρώτο τρίμηνο της χρήσης, έναντι 20,2 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2005. Διαφορετική είναι, ωστόσο, η εικόνα της μητρικής.
Ο κύκλος εργασιών περιορίστηκε κατά 12%, διαμορφούμενος σε 10,2 εκατομμύρια ευρώ το πρώτο τρίμηνο φέτος από 11,6 εκατομμύρια ευρώ το αντίστοιχο διάστημα πέρσι, ενώ δραματική μείωση της τάξης του 48% κατέγραψαν τα καθαρά κέρδη προ φόρων, καθώς περιορίστηκαν σε 2,6 εκατομμύρια ευρώ φέτος έναντι 5 εκατ. ευρώ πέρσι.
Αναλύοντας γεωγραφικά την κατανομή των πωλήσεων, η Ιαπωνία σημείωσε το 19%, η υπόλοιπη Ασία κατέγραψε το 51%, η Ευρώπη το 15% και οι πωλήσεις στα Duty Free αεροδρομίων και αεροπορικών γραμμών το 15%. Σύμφωνα με την κατανομή των πωλήσεων κατά είδος, τα κοσμήματα αντιπροσωπεύουν το 63% των πωλήσεων, τα ρολόγια το 31% και τα υπόλοιπα αξεσουάρ το 6%.