Σούπερ μάρκετ εναντίον βιομηχάνων

Σούπερ μάρκετ εναντίον βιομηχάνων

1' 3" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Τις βιομηχανίες κατηγορούν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ για την ανοδική πορεία των τιμών, ζητώντας, αντί να προχωρούν σε ανατιμήσεις, να διαχειρισθούν τα στοιχεία κόστους της βιομηχανίας τους προκειμένου να μειωθούν ή έστω να συγκρατηθούν οι τιμές.

«Απευθύνω έκκληση προς τις βιομηχανίες τροφίμων και ποτών να εστιάσουν σε θέματα όπως τα logistics και οτιδήποτε θα μπορούσε να μειώσει τις τιμές και να μην έρχονται με αυξήσεις της τάξης του 4-5% γιατί το λιανεμπόριο δεν μπορεί να τις απορροφά πάντα», ανέφερε σε τοποθέτησή του κατά τη χθεσινή εκδήλωση του IOBE ο γενικός διευθυντής της Αλφα Βήτα Βασιλόπουλος, κ. Κωνσταντίνος Μαχαίρας, σημειώνοντας παράλληλα ότι σήμερα το ποσοστό που οι καταναλωτές ξοδεύουν για τρόφιμα φθάνει στο 16,8% από 22% που ήταν το 2000. Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και η θέση του προέδρου του Ομίλου Μετρό και πρώην προέδρου του ΣΕΣΜΕ κ. Παντελή Παντελιάδη.

Χθες, το ΙΟΒΕ παρουσίασε ειδική μελέτη για τον κλάδο των τροφίμων και ποτών, στην οποία επισημάνθηκε η χαμηλή εξαγωγική επίδοση. Παρότι οι εξαγωγές του καλύπτουν το 12% περίπου των συνολικών εξαγωγών της χώρας, μόλις ένα μικρό μέρος (15,8%) της παραγωγής εξάγεται τη στιγμή που οι εισαγωγές ενισχύονται συνεχώς. Η χαμηλή εξαγωγική επίδοση των τροφίμων-ποτών οφείλεται τόσο στα διαρθρωτικά χαρακτηριστικά του κλάδου όσο και στο γενικότερο θεσμικό και οικονομικό περιβάλλον.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή