ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Βασικά κριτήρια η ασφάλεια και η ταυτότητα των παιχνιδιών

Στην ασφάλεια, αλλά και στην ταυτότητα του παιχνιδιού εφιστά την προσοχή των καταναλωτών -και ιδίως των γονέων- ο κ. Οθωνας Πυλαρινός, διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας παιχνιδιών Kou Kou, της δεύτερης μεγαλύτερης αλυσίδας σε πωλήσεις και δίκτυο καταστημάτων στην ελληνική αγορά, εν όψει της εορταστικής περιόδου, οπότε πραγματοποιείται ο μεγαλύτερος τζίρος του έτους στο παιχνίδι.

«Η αγορά σήμερα κατακλύζεται από φθηνά παιχνίδια, τα οποία λειτουργούν λίγο-πολύ ως πυροτεχνήματα για τα παιδιά, προκαλώντας εντύπωση αρχικά, αλλά χάνοντας την αίγλη τους στη συνέχεια. Είναι ευθύνη του γονιού όμως να προσφέρει στο παιδί του παιχνίδια υψηλής ποιότητας και παιδαγωγικής αξίας», σημειώνει ο κ. Πυλαρινός. Σύμφωνα με τον ίδιο, η φετινή χρονιά εξελίσσεται πολύ ικανοποιητικά για την αγορά του παιχνιδιού, με την αλυσίδα Kou Kou να «τρέχει» με ρυθμούς της τάξης του 10% στο 10μηνο της τρέχουσας χρήσης.

«Το 2006 εκτιμούμε ότι θα κλείσουμε με μια αύξηση στις πωλήσεις της τάξεως του 10%-12%, συγκριτικά με το 2005, στα 23 εκατ. ευρώ περίπου. Ιδαίτερα αισιόδοξος είμαι για την περίοδο των Χριστουγέννων, οπότε πραγματοποιείται σχεδόν το 50% του ετήσιου κύκλου εργασιών μας». Η αλυσίδα Κοu Kou αριθμεί σήμερα 28 καταστήματα, όλα στην περιοχή της Βορείου Ελλάδας. Τρία νέα καταστήματα ξεκίνησαν τη λειτουργία τους φέτος, στα Μουδανιά και στη Μυτιλήνη, ενώ ένα ακόμη προγραμματίζεται να λειτουργήσει στις αρχές Δεκεμβρίου στην περιοχή των Γιαννιτσών. «Διακρίνω ένα άνοιγμα στην αγορά ειδών που αφορούν το παιδί, είτε πρόκειται για βρεφικά είδη είτε για παιχνίδια και είδη ένδυσης. Γι’ αυτό και εμπλουτίζουμε το προϊόντικό μας μίγμα, λειτουργώντας ουσιαστικά ως πολυκαταστήματα για το παιδί. Στο πλαίσιο αυτό, έχουμε δυνατές συνεργασίες με την εταιρεία Mothercare, αλλά και πρόσφατα με την ΗΡΑ, στα βρεφικά είδη, καθώς επίσης και με τη γαλλική εταιρεία παιδικού ενδύματος Orchestra, αλλά και την ιταλική Chicco. Εκτιμώ ότι η προσφορά ποιοτικών προϊόντων εκτιμάται από τον καταναλωτή, ειδικά τον ενημερωμένο καταναλωτή, κι εμείς σε αυτόν απευθυνόμαστε», καταλήγει ο κ. Πυλαρινός.