Εντονα ανοδικά κινείται η αγορά σε Μεσόγειο με απουσία πλοίων, ενώ σημαντικός παραμένει ο αριθμός των προς ναύλωση φορτίων. Τα επίπεδα ναύλων τις τελευταίες 2 – 3 ημέρες και ιδιαίτερα στα Aframax σε Μεσόγειο από τα W/S 145 κινήθηκαν προς τα W/S 185, με τις σημερινές ναυλώσεις σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες στα W/S 300. Η PETROGAL λέγεται ότι για φορτίο των 80.000 τόνων με φόρτωση Λιβύη 25-27 Δεκεμβρίου και εκφόρτωση Πορτογαλία είχε μια προσφορά στα W/S 460.
Σημαντική άνοδο παρουσιάζουν τα ιδίου τύπου πλοία σε Ευρώπη καθώς και Καραϊβική, ενώ χαμηλά διατηρείται η αγορά τους σε Απω Ανατολή.
Στη Β. Ευρώπη τα κυκλικά φορτία μεγέθους 80.000 τόνων ναυλώνονται στα W/S 250, ενώ τα φορτία 100.000 τόνων από Βαλτική διαπραγματεύονται σε επίπεδα του W/S 320.
Στην Καραϊβική οι τελευταίες ναυλώσεις κυκλικών φορτίων μεγέθους 70.000 τόνων κινούνται σε επίπεδα του W/S 255-260.
Στα SUEZMAX η μόνη αγορά η οποία παρουσιάζεται σημαντικά βελτιωμένη είναι αυτή της Μεσογείου με τα φορτία 135.000 τόνων να ναυλώνονται στα W/S 200 στα φορτία από Μαύρη Θάλασσα. Στα ίδια επίπεδα, η NEWTON ναύλωσε το M/T «POPI P» με φόρτωση 6 Ιανουαρίου Τουρκία και εκφόρτωση Β. Ευρώπη-Μεσόγειο. Χωρίς σημαντική διαφορά η αγορά τους σε Δυτ. Αφρική. Τα φορτία μεγέθους 130.000 τόνων με ημερομηνίες φόρτωσης αρχές Ιανουαρίου και προορισμό Κόλπο Αμερικής ναυλώνονται στα W/S 130, ενώ φορτίο 130.000 τόνων επίσης με φόρτωση 28 Δεκεμβρίου Β. Ευρώπη και εκφόρτωση Κίνα εξασφάλισε 4 εκατ. δολ. κατ’ αποκοπή.
Αμετάβλητη η αγορά των VLCCS σε όλες τις περιοχές.
Αραβικός Κόλπος
Στον Αραβικό Κόλπο και με προορισμό Κίνα – Κορέα τα φορτία μεγέθους 265.000 τόνων ναυλώνονται στα W/S 65, ενώ τα μονού τοιχώματος για ίδιο φορτίο και προορισμό στα W/S 55-57,5.
Αδιαφοροποίητη η εικόνα τους και σε Δυτ. Αφρική με ναυλώσεις φορτίων 260.000 τόνων αρχές Ιανουαρίου με εκφόρτωση Κόλπο Αμερικής στα W/S 70-72,5, ενώ η PETROCHINA με φόρτωση Καραϊβική 22 Δεκεμβρίου και εκφόρτωση Κίνα ναύλωσε το M/T «SMITI» στα 4,8 εκατ. δολ. κατ’ αποκοπή.
Στον Αραβικό Κόλπο η CHEVRON για μεταφορά 270.000 τόνων με φόρτωση 2 Ιανουαρίου και εκφόρτωση Απω Ανατολή ναύλωσε το M/T «OTTOWASAN» στα W/S 67,5, ενώ η S.OIL για μεταφορά 265.000 τόνων με φόρτωση 1 Ιανουαρίου και εκφόρτωση Ν. Κορέα ναύλωσε το M/T «FRONT VANADIS» στα W/S 57,5.
Στη Β. Ευρώπη η URSA για μεταφορά 100.000 τόνων με φόρτωση 26 Δεκεμβρίου Βαλτική και εκφόρτωση Β. Ευρώπη ναύλωσε το M/T «DELTA VICTORY» στα W/S 225, ενώ το M/T «CHAMPION» για ίδιο φορτίο με φόρτωση 25 Δεκεμβρίου και ίδιο προορισμό ναυλώθηκε στα W/S 320.
Στη Μεσόγειο και στα Aframax η ST SHIPPING και για μεταφορά 80.000 τόνων με φόρτωση 4 Ιανουαρίου Μαύρη Θάλασσα και εκφόρτωση Μεσόγειο ναύλωσε το M/T «ISABELLA» στα W/S 250, ενώ η ARCADIA για ίδιο φορτίο με φόρτωση 29 Δεκεμβρίου Συρία και ίδιο προορισμό ναύλωσε το M/T «OVERSEAS PORTLAND» στα W/S 220.
Δυτ. Αφρική
Στη Δυτ. Αφρική η SHELL για μεταφορά 130.000 τόνων με φόρτωση 7 Ιανουαρίου και εκφόρτωση Κόλπο Αμερικής ναύλωσε το M/T «GENMAR HOPE» στα W/S 130, ενώ η ENAP για ίδιο φορτίο με φόρτωση 4 Ιανουαρίου και εκφόρτωση Χιλή ναύλωσε το M/T «HRVATSKA» στα ίδια επίπεδα.
Στην Καραϊβική η VALERO για μεταφορά 70.000 τόνων με φόρτωση 25 Δεκεμβρίου και εκφόρτωση Κόλπο Αμερικής ναύλωσε πλοίο της HEIDMAR στα W/S 255, ενώ η ST SHIPPING για ίδιο φορτίο με φόρτωση 27 Δεκεμβρίου Κολομβία και ίδιο προορισμό ναύλωσε το M/T «CALM SEA» στα W/S 237,5.