ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι πωλήσεις της Notos Galleries Home για το 2006 ανέρχονται στα 25 εκατ. ευρώ

Βελτιωμένες πωλήσεις κατά 48% καταγράφει το 2006 το πολυκατάστημα ειδών οικιακού εξοπλισμού Notos Galleries Home, του ομίλου Notos Com. Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή, κ. Νίκο Γαβαλάκη, οι πωλήσεις του πολυκαταστήματος αναμένεται να διαμορφωθούν σε 25 εκατ. ευρώ περίπου φέτος, από 17 εκατ. ευρώ που είχαν ανέλθει το 2005. Οπως ο ίδιος επεσήμανε, ιδιαίτερη σημασία αποκτά για το πολυκατάστημα η πρόσφατη συμφωνία συνεργασίας με τη SATO, για τη δημιουργία shop-in-shop των «La Maison Colo-niale» και «Divani & Divani», που η τελευταία αναπτύσσει στην ελληνική αγορά. «Η συνεργασία αυτή πρόκειται να ξεκινήσει μέσα στον Ιανουάριο και αναμένεται να είναι εξαιρετικά επικερδής και για τις δύο πλευρές. Μάλιστα, δεν αποκλείεται στο άμεσο μέλλον η συνεργασία αυτή να επεκταθεί μέσα από νέα shop-in-shops», επισημαίνει στην «Ο. Κ.» ο κ. Γαβαλάκης.

Παράλληλα, το πρώτο δεκαήμερο του Ιανουαρίου δρομολογείται η πιο ολοκληρωμένη παρουσίαση ειδών για το μπάνιο, αφιερώνοντας έναν ολόκληρο όροφο σε παρεμφερή είδη και εγκαινιάζοντας παράλληλα μία νέα συνεργασία με την εταιρεία Omnishop. Η τελευταία μάλιστα εισέρχεται στην αγορά των ειδών μπάνιου, ξεκινώντας από το Notos Galleries Home. Θα διαθέτει μεταξύ άλλων μικροέπιπλα και είδη για τον εξοπλισμό του ιδιαίτερου αυτού χώρου. Σύμφωνα με τον κ. Γαβαλάκη, η ανανέωση του καταστήματος θα συνεχισθεί περαιτέρω μέσα από τον εμπλουτισμό της γκάμας των πορσελάνινων ειδών που διαθέτει, αφιερώνοντας επίσης έναν ολόκληρο όροφο σε αυτά τα είδη. Ολα αυτά τα στοιχεία καθιστούν το Notos Galleries Home τον ιδανικό «προορισμό» για τις λίστες γάμου της Αττικής, συνεισφέροντας σε σημαντικό βαθμό στις ετήσιες πωλήσεις του. «Το μερίδιό μας στις λίστες γάμου εκτιμάται ότι ξεπερνά το 50%», σημειώνει ο γενικός διευθυντής του καταστήματος, προσθέτοντας ότι μέσα από την ευέλικτη εμπορική πολιτική που εφαρμόζει, το Notos Galleries Home μπορεί και απευθύνεται σε όλα τα βαλάντια, εξασφαλίζοντας έτσι ένα μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, στην παρούσα, κρίσιμη φάση για το λιανεμπόριο.