ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

EN ΣΥΝΤΟΜΙΑ

Επιστολή του Ιατρικού στη Σοφοκλέους

Σε μία σειρά ερωταπαντήσεων έχουν επιδοθεί το Ιατρικό Κέντρο και το Ερρίκος Ντυνάν, με θέμα την πρόθεση του πρώτου να εξαγοράσει το δεύτερο και το άλλο νοσοκομείο να διαψεύδει ότι δέχθηκε σχετική πρόταση από τον εισηγμένο όμιλο και να τονίζει ότι δεν υπάρχει προοπτική πώλησης του Ερρίκος Ντυνάν. Πάντως, χθες το Ιατρικό απέστειλε επιστολή προς το Χ.Α., στην οποία επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον του για την εξαγορά του Ντυνάν αλλά και να επισημαίνει ότι λόγω της σοβαρότητας του θέματος η σχετική πρόταση έχει ήδη σταλεί στο γραφείο του πρωθυπουργού. Σε απάντησή του το Δ.Σ. του Ντυνάν επαναλαμβάνει ότι δεν δέχθηκε σχετική πρόταση, ενώ διευκρινίζει πως δεν υπάρχει ενδιαφέρον για την πώληση του Ντυνάν.

Στην Global Finance η Ανδρομέδα

Ενας νέος πόλος δημιουργείται στον κλάδο των ιχθυοκαλλιεργειών, μετά τη διείσδυση της Global Finance η οποία εξαγόρασε την εταιρεία ιχθυoκαλλιέργειες Ανδρομέδα. Συγκεκριμένα η Global Finance απέκτησε ποσοστό μεγαλύτερο του 90% του μετοχικού κεφαλαίου της μη εισηγμένης Ανδρομέδα. Η Ανδρομέδα έχει μεγάλη παραγωγή γόνου, ενώ οι πωλήσεις στο τέλος της χρήσης εκτιμάται ότι θα διαμορφωθούν στα 30 εκατ. ευρώ και τα EBITDA πάνω από 7 εκατ. ευρώ.

Απορροφά πέντε θυγατρικές

Στην απορρόφηση πέντε θυγατρικών προχωρεί ο όμιλος Νηρέας ύστερα και από την έγκριση του υπουργείου Ανάπτυξης. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, πρόκειται για την έγκριση συγχώνευσης των ανωνύμων εταιρειών Νηρέας Ιχθυοκαλλιέργειες, Ιχθυοτροφεία Φωκίδας Α.Ε., Interpesca Εμπορία, Εισαγωγή, Εξαγωγή, Παραγωγή και Αντιπροσώπευση Ιχθύων και Τροφίμων Α.Ε., Ιχθυοτροφεία Μυλοκοπής Α.Ε. και Εurocaterers με απορρόφηση της δεύτερης, τρίτης, τέταρτης και πέμπτης εταιρείας από την πρώτη. Μετά τις συγχωνεύσεις το μετοχικό κεφάλαιο της απορροφούσας εταιρείας θα ανέλθει σε 50.547.836,25 ευρώ, διαιρούμενο σε 40.438.269 ονομαστικές μετοχές, ονομαστικής αξίας 1,25 ευρώ εκάστη.

Καμία αύξηση το 2007

Καμία αύξηση δεν θα υπάρξει το 2007 στις χρεώσεις των προϊόντων/υπηρεσιών πληροφορίας προς τους Αναμεταδότες Πληροφορίας (Data Vendors). Αυτό αποφάσισε η διοίκηση του Χ.Α., στο πλαίσιο της σταθερής προσπάθειας βελτίωσης των παρεχόμενων προς τους Αναμεταδότες Πληροφορίας υπηρεσιών και της δημιουργίας νέων, πιο ευέλικτων προϊόντων για την υποστήριξη της λειτουργίας τους. Το Χρηματιστήριο Αθηνών (Χ.Α.) προγραμματίζει επίσης για το 2007 την εισαγωγή νέων προϊόντων (λ.χ. ETFs κ.ά.) και λειτουργικών χαρακτηριστικών (λ.χ. Volatility Interrupters κ.ά.) στα συστήματα συναλλαγών που υποστηρίζουν τη λειτουργία των Χρηματιστηριακών Αγορών του. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η υλοποίηση/ενεργοποίηση νέας λειτουργικότητας και σχετικών τεχνικών προδιαγραφών στο περιβάλλον παραγωγής των τεχνολογικών συστημάτων/υποδομών Πληροφορικής & Επικοινωνιών, στην πλευρά του Χ.Α. αλλά και των Συμμετεχόντων (Μέλη, Αναμεταδότες Πληροφορίας κ.ά.) στις αντίστοιχες Αγορές Χ.Α., προκειμένου να αξιοποιήσουν τις νέες δυνατότητες.

Δύο νέα LOISIR στη Θεσσαλονίκη

Δύο νέα καταστήματα στη Θεσσαλονίκη προστέθηκαν στην αλυσίδα κοσμημάτων και ρολογιών LOISIR. Στα μέσα Νοεμβρίου άνοιξε το κατάστημα στην Τούμπα στην οδό Γρ. Λαμπράκη 116, ενώ στις αρχές Δεκεμβρίου άνοιξε και το κατάστημα της Καλαμαριάς στην οδό Κομνηνών 76. Πρόκειται για δύο μοντέρνους χώρους με κυρίαρχο χρώμα το λευκό και το κόκκινο της LOISIR. Τα προϊόντα LOISIR συνδυάζουν μοντέρνο σχεδιασμό και ιδιαίτερα προσιτές τιμές, ενώ στην γκάμα τους περιλαμβάνουν πλέον και τη γνωστή σειρά ρολογιών ROCCOBAROCCO. Διαθέτοντας ήδη παρουσία σε πολλές πόλεις της Ελλάδας με περισσότερα από 120 σημεία πώλησης, η LOISIR πλέον επεκτείνεται και στο εξωτερικό.

Επιμένουν στο κρέας οι Ελληνες

Σταθεροί στην κατανάλωση κρέατος παραμένουν οι Ελληνες, καθώς 9 στους 10 τρώμε τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Παρ’ όλ’ αυτά μία στις τρεις ελληνικές οικογένειες αγοράζει σήμερα λιγότερο κρέας απ’ ό,τι στο παρελθόν. Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Marc AE για το Meat Point, το κρέας αποτελεί βασικό διατροφικό στοιχείο για τις ελληνικές οικογένειες και μάλιστα το 36% καταναλώνει κρέας τρεις φορές την εβδομάδα. Από την έρευνα επίσης προκύπτει ότι περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές αισθάνονται ασφάλεια σχετικά με την ποιότητα της συγκεκριμένης τροφής.