Αλλαξε όνομα και στρατηγική η ΤΙΜ Hellas

Αλλαξε όνομα και στρατηγική η ΤΙΜ Hellas

2' 37" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με νέο όνομα, και βασική στρατηγική να καταστεί ολοκληρωμένος πάροχος τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, εμφανίστηκε χθες η διοίκηση της ΤΙΜ Hellas. Το νέο όνομα της εταιρείας είναι Wind, όπως και η αδελφή εταιρεία στην Ιταλία που είναι κάτοχος του 50% (συν μία μετοχή) της Τellas.

Χθες σε συνέντευξη Τύπου, η διοίκηση της Wind Hellas, με επικεφαλής τον βασικό της μέτοχο κ. Ν. Sawiris, εμφανίστηκε αισιόδοξη για την νέα πορεία που ξεκινά υπό το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Σ. Κομινάκης, υποσχέθηκε ένα «καυτό» καλοκαίρι, αφού η εταιρεία σχεδιάζει να εισαγάγει νέα και «επιθετικά» προϊόντα και τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες. Η αρχή θα γίνει μέσα στο Ιούνιο με νέα πακέτα κινητής τηλεφωνίας και θ’ ακολουθήσει με πακέτα που συνδυάζουν υπηρεσίες σταθερών επικοινωνιών. Προς την κατεύθυνση αυτή, η εταιρεία ήδη έχει υπογράψει εμπορική συμφωνία με την Τellas.

«Το μήνυμα που θέλουμε να μεταδώσουμε είναι ότι η Wind Hellas, πρώτη καθίσταται ολοκληρωμένος πάροχος τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών», είπε ο κ. Κομινάκης. Πρόσθεσε δε ότι «το καλοκαίρι αυτό θα είναι το πιο «καυτό» στην ιστορία των τηλεπικοινωνιών», με την εταιρεία να σέρνει ένα χορό επιθετικών προσφορών προς τους καταναλωτές.

Ο πρόεδρος και βασικός μέτοχος της Weather Investments κ. Sawiris, εμφανίστηκε με αφοπλιστική ειλικρίνεια και ιδιαίτερα κεφάτος στους δημοσιογράφους. «Καλώ όλους τους Ελληνες να μας εμπιστευθούν και ν’ αλλάξουν τον πάροχό τους είτε είναι ΟΤΕ, είτε Vodafone και να έλθουν σε εμάς», είπε χαριτολογώντας. Υποσχέθηκε όμως καλές υπηρεσίες και χαμηλές χρεώσεις. Σε ό,τι αφορά το τελευταίο, ανέφερε ότι «έχουμε το ταλέντο να αποτελούμε έναν χαμηλού κόστους operator», με την έννοια ότι λειτουργεί σε αγορές όπου το μέσο μηνιαίο έσοδο ανά πελάτη, είναι υποπολλαπλάσιο της Ελλάδας. Ωστόσο, η Weather, μέσω των θυγατρικών της, Wind και Orascom, βρίσκεται σε αγορές 550 εκατ. καταναλωτών. Ο κ. Σαουίρις δεν παρέλειψε να χαρακτηρίσει την Ελλάδα γειτονιά της Αιγύπτου, να αναφερθεί στους δεσμούς μεταξύ Αιγύπτου-Ελλάδας και τέλος να χαρακτηρίσει τη Μεσόγειο ως «mare nostrum». «Είμαστε και οι δύο μεσογειακοί λαοί και καταλαβαινόμαστε αρκετά», είπε, σημειώνοντας ότι η Ελλάδα έχει περισσότερους δεσμούς με την Αίγυπτο παρά με την Ευρωπαϊκή Ενωση.

Σε ό,τι αφορά τα επιχειρηματικά του σχέδια, ο κ. Sawiris είπε ότι τα δύο ξεχωριστά brands, Wind και Οrascom θα συνεχίζουν να υφίστανται. Επίσης επέμεινε στη δημιουργία ιδιόκτητου δικτύου οπτικών ινών στη Μεσόγειο, που θα διασυνδέσει όλες τις εταιρείες του σε Αλγερία, Αίγυπτο, Τυνησία, Ιταλία και Ελλάδα. Με τον τρόπο αυτό, όπως είπε, το τηλεπικοινωνιακό κόστος θα μειωθεί και οι πελάτες των εταιρειών που βρίσκονται στις χώρες αυτές θα έχουν χαμηλές χρεώσεις περιαγωγής. Για το ενδεχόμενο εισαγωγής της Weather ή της Wind σε κάποιο χρηματιστήριο -η Orascom είναι εισηγμένη στα χρηματιστήρια του Λονδίνου και του Καΐρου- ο κ. Sawiris ανέφερε ότι για το θέμα αυτό δεν έχει ληφθεί καμία απόφαση.

Απέκλεισε ωστόσο το ενδεχόμενο η εταιρεία να εισαχθεί στη Νέα Υόρκη ή το Χρηματιστήριο του Μιλάνου. «Μια καλύτερη λύση θα ήταν η εισαγωγή της εταιρείας στο χρηματιστήριο της Γαλλίας ή της Βρετανίας», σημειώνοντας ωστόσο, ότι το θέμα αυτό δεν είναι του παρόντος. Τέλος, στις δηλώσεις περί ενδιαφέροντος της Weather για τον ΟΤΕ, ο Αιγύπτιος μεγιστάνας ανέφερε ότι «θα πρέπει να είναι τρελός κάποιος να επενδύσει σε ένα οργανισμό που δεν ελέγχει και έχει συνέταιρό του το κράτος».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή