ΕΒΔΟΜΑΔΑ

1' 4" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Νέες συνεργασίες εντός – εκτός και προϊόντα στους στόχους της Cardico

Στη σύναψη νέων συνεργασιών με αλυσίδες σούπερ μάρκετ τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό αλλά και στη διάθεση νέων προϊόντων στην αγορά στοχεύει η K. Καρδασιλάρης-Cardico. H Cardico επεξεργάζεται και εμπορεύεται εγχώρια παραγόμενους αλλά και εισαγόμενους ξηρούς καρπούς τους οποίους διανέμει σε 28 χώρες. H δυναμικότητα του νέου εργοστασίου της στο Σχηματάρι ανέρχεται σε 75 εκατ. κιλά ετησίως.

Ιntracom Τelecom: σε ανασχεδιασμό η netΜod

Στον ανασχεδιασμό της τηλεπικοινωνιακής της συσκευής netMod προχώρησε η Intracom Τelecom. Ο ανασχεδιασμός έγινε στο πλαίσιο της συμμετοχής της της εταιρείας στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Ολοκληρωμένης Πολιτικής Προϊόντων στον Τομέα των Τηλεπικοινωνιών (IPP-TEL). Σύμφωνα με την εταιρεία, στον επανασχεδιασμό της συσκευής, οι σημαντικότερες αλλαγές ήταν η αντικατάσταση συστατικών, βάσει της Οδηγίας για τη Μείωση της Χρήσης Επικινδύνων Ουσιών σε Ηλεκτρικό & Ηλεκτρονικό Εξοπλισμό (2002/95/ΕΚ), καθώς και η μείωση του βάρους και της μάζας τους.

Κωτσόβολος: νέο κατάστημα στη Λευκάδα

Στο πλαίσιο της ανάπτυξης του δικτύου του στην περιφέρεια, ο Κωτσόβολος δημιούργησε με τη μέθοδο του franchising το έβδομο κατά σειράν κατάστημά του, στη Λευκάδα. Το νέο κατάστημα καταλαμβάνει έκταση περίπου 300 τ.μ., και προσφέρει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αποκτήσουν όλα τα προϊόντα, με εξόφληση από τον επόμενο μήνα μέχρι 60 δόσεις ή με την πρώτη δόση δύο χρόνια μετά.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή