Στρατηγική οικονομιών κλίμακας από τη Μαΐλλης

Στρατηγική οικονομιών κλίμακας από τη Μαΐλλης

1' 39" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η Μ. Ι. Μαΐλλης προωθεί νέα εμπορική πολιτική, καθώς προχωρά: α) στη συγκέντρωση παραγωγικών μονάδων στην Ευρώπη, κυρίως στον τομέα των αυτόματων μηχανών, προκειμένου να επιτευχθούν οικονομίες κλίμακας και βελτίωση της παραγωγικότητας και β) περιορίζει τις εμπορικές θυγατρικές και δημιουργεί μεγάλες περιφερειακές μονάδες που θα καλύψουν την ευρωπαϊκή αγορά με πιο ευέλικτο και αποδοτικό τρόπο.

Ταυτόχρονα η ελληνική πολυεθνική επικεντρώνει τις πωλήσεις της στην προώθηση ολοκληρωμένων λύσεων στους πελάτες της, αξιοποιώντας το πλεονέκτημα που διαθέτει στις ευρωπαϊκές αγορές ότι αποτελεί τον μοναδικό παραγωγό με παρουσία σε όλη την γκάμα των προϊόντων.

Σύμφωνα με τον ιδρυτή και πρόεδρο του ομίλου Μιχαήλ Μαΐλλη, «είναι ορατή η ανάκαμψη το α΄ τρίμηνο του 2007 σε σύγκριση με το β΄ εξάμηνο του 2006», προσθέτοντας ότι: «Η προσπάθεια για βελτίωση της απόδοσης και της μείωσης του κόστους θα πρέπει να είναι συνεχής, ώστε ο όμιλος να ανταποκριθεί στο εντεινόμενο διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον». Πληροφορίες αναφέρουν ότι η εικόνα των αποτελεσμάτων θα είναι βελτιωμένη για το 2007 καθώς ο κλάδος των εκκοκκιστηρίων βάμβακος απορροφά το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής της Μ. Ι. Μαΐλλης στο Μουμπάι της Ινδίας. Η γραμμή παραγωγής προσεγγίζει το μέγιστο της δυναμικότητάς της και οι νέες παραγγελίες σε πλαστική ταινία σταδιακά καλύπτει το σύνολο του 2007 και παράλληλα μεταφέρονται προϊόντα για τη κάλυψη της ζήτησης από την Ελλάδα.

Ταυτόχρονα, η αμερικανική θυγατρική του ομίλου στοχεύει για φέτος σε ετήσιο τζίρο της τάξης των 10 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τον ιδρυτή και πρόεδρο της εισηγμένης Μιχαήλ Μαΐλλη, στόχος του ομίλου είναι η οργανική ανάπτυξη αθροιστικά να φθάσει στο 25% μέχρι το 2008.

Σύμφωνα με τον κ. Μαΐλλη οι βασικές προτεραιότητες του ομίλου για τη διετία 2007-2008 είναι:

-Η αύξηση των μεριδίων αγοράς με την προώθηση ολοκληρωμένων λύσεων μέσω του δικτύου των εμπορικών θυγατρικών στην Ευρώπη, αξιοποιώντας το πλεονέκτημα του ομίλου έναντι του ανταγωνισμού.

-Οι επενδύσεις στους ταχύτατα αναπτυσσόμενους τομείς των πλαστικών υλικών συσκευασίας (πολυεστερική ταινία, φιλμ).

-Η γεωγραφική ανάπτυξη, με ενίσχυση της παρουσίας στη Βορ. Αμερική και περαιτέρω διείσδυση στην Ινδία και άλλες αγορές της Ασίας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή