Αύξηση εσόδων και πελατών εμφανίζει η Wind Hellas στο α΄ εξάμηνο. Παράλληλα τα κέρδη επιδεινώθηκαν, καθώς μειώθηκαν τα τέλη τερματισμού στην κινητή, ενώ η εταιρεία επιβαρύνθηκε από επιπλέον κόστος 27 εκατ. εκατ. ευρώ που αφορά την αλλαγή του ονόματος από TIM Hellas σε Wind Hellas (rebranding) και σε έκτακτες αμοιβές των στελεχών της (bonus).
Αναλυτικά τα έσοδα της εταιρείας Hellas I, μητρικής εταιρείας της Wind Hellas, στο εξάμηνο διευρύνθηκαν κατά 7,5% φτάνοντας τα 567,2 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (ΚΠΦΤΑ) εμφάνισαν μικρή υποχώρηση στα 163,6 εκατ. ευρώ, από 169,3 εκατ. ευρώ το α΄ εξάμηνο του 2006. Σαν συνέπεια το περιθώριο ΚΠΦΤΑ μειώθηκε στο 28,8% από 32,1% που ήταν στο α΄ εξάμηνο του 2006.
Η εταιρεία αναφέρει ότι τα προσαρμοσμένα κέρδη ΠΦΤΑ -δηλαδή τα κέρδη εξαιρουμένων των έκτακτων χρεώσεων- είναι αυξημένα κατά 14% και στα 205 εκατ. ευρώ. Η ίδια αναφέρει ότι το αναπροσαρμοσμένο περιθώριο ΚΠΦΤΑ ανέρχεται σε 39,1%. Σύμφωνα με την εταιρεία σε 12,3 εκατ. ευρώ ανήλθε το κόστος του rebranding που πραγματοποίησε στο β’ τρίμηνο του έτους, ενώ άλλα 15,8 εκατ. ευρώ αποτέλεσαν έκτακτες αμοιβές επιτυχίας στα στελέχη της μετά την πώληση της στην Weather Ιnvestments.
Τέλος, τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε ζημίες 27,6 εκατ. ευρώ (από ζημίες 12,5 εκατ. ευρώ) και τα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 37,7 εκατ. ευρώ (από 17,2 εκατ. ευρώ).
Τέλη τερματισμού
Η κάμψη των κερδών ωστόσο ήταν και αποτέλεσμα των μειωμένων τελών τερματισμού που επέβαλε η ΕΕΤ&Τ και που οδήγησε σε μείωση τα έσοδα από διασύνδεση στο α΄ εξάμηνο του έτους κατά 13,5% φτάνοντας στα 128 εκατ. ευρώ (έσοδα διασύνδεσης).
Η εταιρεία ωστόσο ασκώντας επιθετική πολιτική πέτυχε σημαντική αύξηση εσόδων κατά 7,5% και όπως επισημαίνει μόνον στο β΄ τρίμηνο του έτους πρόσθεσε 223.000 νέους πελάτες. Η συνολική πελατειακή βάση της εταιρείας ανέρχονταν στις 30/6/2007 σε 4,38 εκατ. ευρώ και ήταν αυξημένη κατά 5,4% σε σχέση με το τέλος Μαρτίου 2007 και κατά 24,3% σε σχέση με το τέλος Ιουνίου 2007.