Αύξηση κερδοφορίας 15,4% σημείωσε η Αλουμύλ το α΄ 6μηνο
Ανοδο πωλήσεων 25,5% και καθαρής κερδοφορίας 15,4%, εμφάνισε ο όμιλος Αλουμύλ Μυλωνάς το α΄ εξάμηνο του 2007. Οι ισχυρές διακυμάνσεις της τιμής της πρώτης ύλης παραμένουν, ωστόσο η ζήτηση για προϊόντα αλουμινίου υψηλής προστιθέμενης αξίας αποτελεί το βασικό μοχλό ανάπτυξης για την εισηγμένη την επόμενη πενταετία. Πιο συγκεκριμένα, ο Ομιλος παρουσίασε πωλήσεις ύψους 137,8 εκατ. ευρώ, έναντι 109,85 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου περσινού εξαμήνου. Η άνοδος προήλθε κυρίως από πωλήσεις αρχιτεκτονικών και βιομηχανικών προφίλ, με σημαντικό μερίδιο του ενοποιημένου κύκλου εργασιών να προέρχεται από συστήματα αυτοματισμών, ηλιοπροστασίας, πολυκαρβονικών φύλλων και σύνθετων φύλλων αλουμινίου, τα λεγόμενα J-Bond. Η τελική κερδοφορία του Ομίλου (καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας) έφτασε στα 4,86 εκατ. ευρώ περίπου. Οι επενδύσεις του Ομίλου το πρώτο ήμισυ του έτους έφθασαν τα 10,9 εκατ. περίπου, αφορώντας κατά βάσιν συμπληρωματικό εξοπλισμό και αναβάθμιση του υπάρχοντος στα εργοστάσια της Βοσνίας, της Ξάνθης και του Κιλκίς.
Ανοδικά ο όμιλος Σαράντη
Αύξηση κύκλου εργασιών και κερδών επέτυχε ο όμιλος Σαράντη στο πρώτο εξάμηνο του έτους, με το μεγαλύτερο ποσοστό ανόδου στις πωλήσεις να καταγράφει ο κλάδος των καλλυντικών προϊόντων ευρείας διανομής. Τη μεγαλύτερη συμβολή, δε, στις πωλήσεις εξακολουθούν και έχουν οι χώρες του εξωτερικού στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του ομίλου Σαράντη στο πρώτο εξάμηνο διαμορφώθηκε στα 118,15 εκατ. ευρώ, έναντι 103,72 εκατ. ευρώ που ήταν στο αντίστοιχο διάστημα του 2006. Τα κέρδη προ φόρων (ΕΒΤ) ανήλθαν σε 16,45 εκατ. ευρώ, από 15,24 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 7,94% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2006. Τα κέρδη μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας έφθασαν στα 12,61 εκατ. ευρώ, έναντι 11,14 εκατ. ευρώ που ήταν στο ίδιο διάστημα το 2006, παρουσιάζοντας έτσι αύξηση της τάξεως του 13,20%. Αν δεν ληφθούν υπόψη τα έκτακτα και μη επαναλαμβανόμενα κέρδη που καταγράφηκαν την αντίστοιχη περσινή περίοδο λόγω της εξόδου από το Pet Business (1,34 εκατ. ευρώ) και από τη συμμετοχή στη Multirama (0,96 εκατ. ευρώ), η αύξηση στα κέρδη ανέρχεται στα 42,5%. Το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης εμφανίζουν τα καλλυντικά ευρείας διανομής (+22,95%), ακολουθούν τα προϊόντα οικιακής χρήσης με ποσοστό 14,84%. Τα καλλυντικά ευρείας διανομής αντιπροσωπεύουν συνολικά το 43,42% του συνολικού κύκλου εργασιών του Ομίλου Σαράντη και ακολουθούν τα προϊόντα οικιακής χρήσης με ποσοστό 39,74%. Οι πωλήσεις που πραγματοποιεί ο Ομιλος Σαράντη στην ελληνική αγορά αντιπροσωπεύουν το 48,72% του συνολικού κύκλου εργασιών, ενώ το υπόλοιπο 51,28% (60,58 εκατ. ευρώ) αφορά τις πωλήσεις του Ομίλου στις αγορές του εξωτερικού.
Ενισχύθηκε η Centric
Αύξηση εσόδων και κερδών παρουσίασε η Centric για το α΄ εξάμηνο 2007. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα ενοποιημένα έσοδα αυξήθηκαν κατά 38,0% σε σχέση με το α΄ εξάμηνο 2006 και ανήλθαν σε 7,7 εκατ. ευρώ. Τα ενοποιημένα κέρδη EBITDA διαμορφώθηκαν σε 0,79 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση κατά 118% και τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας σχεδόν τριπλασιάστηκαν στα 0,32 εκατ. ευρώ από 0,11 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο εξάμηνο του 2006. «Τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου του 2007 αντικατοπτρίζουν τον επιτυχημένο στρατηγικό σχεδιασμό ανάπτυξης που υλοποιεί η Διοίκηση της εταιρείας. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η απόφαση για ενίσχυση της δραστηριοποίησης της εταιρείας στον τομέα του on-line gaming», αναφέρει στην ανακοίνωσή της η εταιρεία.
Ξεπέρασε τον πήχυ η Motor Οil
Ανώτερα των εκτιμήσεων χαρακτηρίζει τα αποτελέσματα β΄ τριμήνου της Motor Oil η Citigroup. O διεθνής οίκος διατηρεί την τιμή – στόχο των 26 ευρώ και τη σύσταση «buy» για τη μετοχή της εισηγμένης υπογραμμίζοντας ότι η επενδυτική «περίπτωση» της Motor Oil παραμένει «άθικτη», ενώ προβλέπει ότι η καθαρή μερισματική απόδοση της εταιρείας θα ανέλθει στο 9,4% το 2007.
Ισχυρά χαρακτηρίζει τα αποτελέσματα β΄ τριμήνου της Motor Oil και η Credit Suisse, σημειώνοντας πως τα κέρδη της εταιρείας ξεπέρασαν κατά 32% τις προσδοκίες της. Ειδικότερα, ο διεθνής οίκος θεωρεί πως η Motor Oil ευνοήθηκε από τα ισχυρά περιθώρια στη διύλιση, ενώ σημειώνει και τα κέρδη των 14 εκατ. ευρώ που προέκυψαν από τα αποθέματα πετρελαίου, με δεδομένη την αύξηση των τιμών του μπρεντ κατά 9 δολάρια στη διάρκεια του τριμήνου.
Κέρδη 1,34 εκατ. από την Εurodrip
Στο ύψος του 1,34 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα ενοποιημένα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας κέρδη της Eurodrip το α΄ εξάμηνο του 2007, έναντι 660.000 ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο, εμφανίζοντας ποσοστιαία αύξηση 103%. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στο πρώτο εξάμηνο του 2007 σε 28,2 εκατ. ευρώ έναντι 23,8. εκατ. ευρώ του αντίστοιχου εξαμήνου του προηγούμενου χρόνου, παρουσιάζοντας αύξηση 18,5%. Αναφορικά με τη μητρική εταιρεία, τα κέρδη μετά απο φόρους αυξήθηκαν έναντι του αντίστοιχου εξαμήνου του προηγούμενου χρόνου κατά 55% και διαμορφώθηκαν σε 0,95 εκατ. ευρώ έναντι 0,61 εκατ. ευρώ, ενώ το EBITDA διαμορφώθηκε σε 2,07 εκατ. ευρώ έναντι 1,65 εκατ. ευρώ στο ίδιο διάστημα του 2006, παρουσιάζοντας αύξηση 25,4%. O κύκλος εργασιών της μητρικής ανήλθε σε 15,5 εκατ. ευρώ έναντι 12,4 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο εξάμηνο του 2006, σημειώνοντας άνοδο κατά 25%.
Ανάλογη είναι και η βελτίωση των μεγεθών των θυγατρικών εταιρειών του Ομίλου Eurodrip που δραστηριοποιούνται σε Ελλάδα, ΗΠΑ, Μεξικό, Τουρκία, Ιορδανία, Αίγυπτο και Ρουμανία.
Αλφα Γκρίσιν: διπλασιασμός μεγεθών
Διπλασίασε τα μεγέθη της η Αλφα Γκρίσιν Infotech στο α΄ εξάμηνο του 2007. Ο όμιλος παρουσίασε έσοδα 9,04 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση κατά 98% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2006. Επίσης τα κέρδη EBITDA διαμορφώθηκαν σε 707 χιλ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση κατά 135%. Τέλος τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 623 χιλ. ευρώ αντί ζημίας 157 χιλ. ευρώ το α΄ εξάμηνο του 2006. Η σημαντική αύξηση κερδών προέρχεται από την πώληση θυγατρικής εταιρείας στη Βουλγαρία, η οποία απέφερε στον όμιλο υπεραξίες της τάξης των 400 χιλ. ευρώ. Το συνολικό αντίτιμο της πώλησης της θυγατρικής εταιρείας ανήλθε σε περίπου 1,3 εκατ. ευρώ.