Ξεπέρασαν τα 550.000 ασφαλισμένα αυτοκίνητα που άλλαξαν εταιρεία το τελευταίο εξάμηνο, συνέπεια κατά κύριο λόγο της ανάκλησης της άδειας λειτουργίας της εταιρείας «Εγνατία» και «Le Monde» στις αρχές του χρόνου. Το κλείσιμο των δύο εταιρειών οδήγησε στην ανακατανομή των μεριδίων στην αγορά, προς όφελος των εταιρειών που έσπευσαν να πριμοδοτήσουν είτε μέσω των προμηθειών στο δίκτυό τους, είτε μέσω της τιμολογιακής τους πολιτικής στο ασφάλιστρο, την πρόσκτηση του στόλου των αυτοκινήτων που απελευθερώθηκε.
Η κατάσταση πάντως στον κλάδο συνεχίζει να δημιουργεί προβληματισμό, στον βαθμό που η πολιτική εξυγίανσης μέσω των ανακλήσεων αδειών, που ακολουθήθηκε τα τελευταία χρόνια, δεν αντιμετώπισε τις παθογένειες της αγοράς. Η πρακτική του χαμηλού ασφαλίστρου εξακολουθεί να προβάλεται από τις εταιρείες ως βασικό εργαλείο για την πρόσκτηση πελατείας, εις βάρος της ποιότητας των υπηρεσιών.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι όσο πλησιάζει ο χρόνος που απομένει για την ολοκλήρωση του ελέγχου που αφορά την οικονομική χρήση του 2006, επανέρχεται και η φημολογία για νέες ανακλήσεις αδειών.