Σε εκκρεμότητα αφήνει η ΕΕΤ&Τ τα «πακέτα» του ΟΤΕ

Σε εκκρεμότητα αφήνει η ΕΕΤ&Τ τα «πακέτα» του ΟΤΕ

3' 7" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Για άλλες τρεις μέρες θα είναι στον «αέρα» τα νέα και οικονομικότερα πακέτα του ΟΤΕ που ανακοινώθηκαν στην τελευταία συνέντευξη Τύπου (Τετάρτη 5/9/2007) του οργανισμού. Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤ&Τ) που συνεδρίασε χθες δεν έλαβε την απόφαση έγκρισης των πακέτων και σαν συνέπεια ο οργανισμός έχει «δεμένα τα χέρια» για άλλες τρεις ημέρες σε ό,τι αφορά την εμπορική εκμετάλλευσή τους. Σημειώνεται ότι ο ΟΤΕ είχε προγραμματίσει την εμπορική διάθεση των πακέτων για την Τετάρτη 12/9/2007.

Παράγοντες της ΕΕΤ&Τ ανέφεραν ότι η απόφαση έγκρισης των πακέτων δεν λήφθηκε ούτε χθες, καθώς δεν ήταν έτοιμη η σχετική εισήγηση. Σημείωναν δε, ως πάγια τακτική του ΟΤΕ, πρώτα να ανακοινώνει τα πακέτα στην αγορά και μετά να ζητά την έγκριση της ΕΕΤ&Τ όπως επιβάλλει ο νόμος, φέρνοντας την Επιτροπή προ τετελεσμένου. Στελέχη του ΟΤΕ από πλευρά τους δικαιολογούσαν τους χειρισμούς, κατηγορώντας τις υπηρεσίες της ΕΕΤ&Τ, ότι στο παρελθόν διέρρεε κάθε νέα τιμολογιακή πολιτική στους ανταγωνιστές του.

Οπως και να έχει η κατάσταση, το θέμα των νέων πακέτων του ΟΤΕ, θα έρθει στην εμβόλιμη συνεδρίαση της ολομέλειας που θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Παρασκευή. Παράγοντες της ΕΕΤ&Τ εκτίμησαν ότι τα πακέτα θα περάσουν, αλλά δεν έκρυβαν τη δυσφορία τους για τους χειρισμούς του ΟΤΕ. Στο μεταξύ, «τάξη» στους παρόχους πληροφοριών μέσω τηλεφωνικών και διαδικτυακών υπηρεσιών επιφέρει ο νέος κώδικας δεοντολογίας που θέσπισε η ΕΕΤ&Τ. Ο κώδικας επιχειρεί να λύσει σημαντικά προβλήματα που δημιουργούνται στην αγορά, από τον βομβαρδισμό των καταναλωτών από υπηρεσίες πολυμεσικής πληροφόρησης. Πρόκειται για υπηρεσίες που παρέχονται από τα γνωστά 090 και τους σύντομους πενταψήφιους αριθμούς 14ΧΧΧ, 190ΧΧ κ.ά.

Οι πάροχοι υπηρεσιών υποχρεώνονται βάσει του κώδικα να γνωστοποιούν εμφανώς τις χρεώσεις τους, ενώ επιπλέον επιβάλλεται στους παρόχους να μη χρεώνουν την αναμονή του χρήστη στο τηλεφωνικό κέντρο για υπηρεσίες πληροφόρησης, τεχνικής υποστήριξης κ.λπ. Το ερώτημα είναι αν ο κώδικας δεοντολογίας, όπως περιγράφεται στην απόφαση της ΕΕΤ&Τ, επιφέρει κυρώσεις σε περίπτωση παραβίασής του ή συνιστά ένα είδος ευχολόγιου.

Νέα αναβάθμιση για τη μετοχή του ΟΤΕ

Σε αναβάθμιση της τιμής-στόχου των μετοχών ΟΤΕ και Cosmote προχώρησε χθες η Morgan Stanley. Ο επενδυτικός οίκος, ο οποίος προεκλογικά είχε ανάψει φωτιές με τις εκτιμήσεις του για τη μετοχή του ΟΤΕ, αύξησε την τιμή-στόχο της μετοχής του οργανισμού στα 27 ευρώ από 26 ευρώ που ήταν πριν.

Παράλληλα αύξησε και την τιμή-στόχο της μετοχής της Cosmote στα 25 ευρώ από 24,5 ευρώ που ήταν η προηγούμενη σύσταση.

Οι αναλυτές της Morgan Stanley διατηρούν τη σύσταση «αγοράς (overweight)» της μετοχής ΟΤΕ και τη σύσταση «διατήρησης (equal-weight)» της μετοχής της Cosmote.

Χθες η μετοχή του ΟΤΕ κινήθηκε ανοδικά στα 24,5 ευρώ (+0,82% σε σχέση με το προχθεσινό κλείσιμο), ενώ η μετοχή της Cosmote κινήθηκε καθοδικά στα 23,5 ευρώ (-2,41%). Υπενθυμίζεται ότι στην προχθεσινή συνεδρίαση, η μετοχή της Cosmote αυξήθηκε ανοδικά κατά 7,5%.

Η ΕΚΠΟΙΖΩ για την υπόθεση Μακνάν

Την επιστροφή των χρημάτων που κατέβαλαν οι καταναλωτές στον ΟΤΕ από τις παράνομες χρεώσεις της Μακνάν Α.Ε., ανακοίνωσε χθες η ΕΚΠΟΙΖΩ. Η καταναλωτική οργάνωση σε ανακοίνωσή της ανέφερε ότι η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) υλοποίησε την απόφασή της και ότι ο ΟΤΕ υποχρεώνεται να επιστρέψει όλα τα χρήματα που του κατέβαλαν οι καταναλωτές που «παγιδεύτηκαν» στους dialers της Μακνάν Α.Ε. Πρόκειται για τη γνωστή υπόθεση, στην οποία η ΕΕΤΤ ήδη έχει επιβάλει πρόστιμο 1 εκατ. ευρώ στη Μακνάν. Οι dialers είναι προγράμματα που εγκαθίστανται στους Η/Υ των χρηστών και τα οποία απενεργοποιούν τις νόμιμες συνδέσεις Internet των χρηστών και ενεργοποιούν, χωρίς τη γνώση του χρήση, άλλες συνδέσεις υψηλής χρέωσης. Στην προκειμένη περίπτωση οι dialers που «κολλούσαν» οι χρήστες μέσω της Μακνάν, οδηγούσαν σε συνδέσεις με χρέωση 3 ευρώ/λεπτό. Μετά τη δημοσιοποίηση του συμβάντος, η EETT έχει υποχρεώσει τις εταιρείες παροχής υπηρεσιών Internet (ISPs) ν’ αποστέλλουν κάθε εβδομάδα ένα μήνυμα προς κάθε πελάτη τους, το οποίο προειδοποιεί για την ύπαρξη των «κακόβουλων» dialers.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή