ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τρεις προσφορές για τη διαφήμιση του ΕΟΤ

Τρεις προσφορές κατατέθηκαν σύμφωνα με πληροφορίες, χθες στον διεθνή διαγωνισμό που προκήρυξε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού για τον σχεδιασμό και την παραγωγή του δημιουργικού μέρους της διαφημιστικής εκστρατείας του για την προσεχή τουριστική σεζόν.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι οι προσφορές κατατέθηκαν από α) MAcCANN, BBDO β) ASHLEY, CARAMELLA γ) CLEVERBANK. O διαγωνισμός αφορά και σε μέρος αναπαραγωγών του δημιουργικού υλικού για έκτακτες διαφημιστικές ενέργειες. Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου είναι ύψους 2.250.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ και τυχόν νομίμων κρατήσεων επί του ανωτέρου ποσού. Στο ποσό συμπεριλαμβάνεται η αμοιβή κατ’ αποκοπήν (flat fee) για την δημιουργική ιδέα ποσού (150.000 ευρώ), τα έξοδα παραγωγής δημιουργικού υλικού μέχρι ποσού (1.800.000 ευρώ) και τα έξοδα για έκτακτες δαπάνες αναπαραγωγής δημιουργικού υλικού (μέχρι ποσού 300.000 ευρώ).

Ζητούμενο για τον νέο υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Αρη Σπηλιωτόπουλο είναι η ολοκλήρωση με ταχείς ρυθμούς του έργου της αναδόχου εταιρείας, προκειμένου η νέα διαφημιστική καμπάνια να αρχίσει να τρέχει στις ξένες αγορές από τα μέσα Νοεμβρίου οπότε πραγματοποιείται στο Λονδίνο η WTM, μία από τις μεγαλύτερες τουριστικές εκθέσεις στον κόσμο. Επίσης, στο πλαίσιο της σύνταξης του προϋπολογισμού θα πρέπει να οριστικοποιηθεί το ποσό το οποίο θα διατεθεί για την προβολή του ελληνικού τουρισμού τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εξωτερικό. Σημειώνεται ότι την τελευταία τριετία καθ’ έτος διατίθενται πολλαπλάσια ποσά για τη διαφήμιση του ελληνικού τουρισμού σε σχέση με αυτά που διατέθηκαν ακόμη και την ολυμπιακή χρονιά του 2004. Ωστόσο, ακόμη υπολείπονται του ύψους των κονδυλίων τα οποία διαθέτουν για τον ίδιο σκοπό ανταγωνιστικοί προορισμοί όπως η Τουρκία και η Ισπανία.