H δυναμική είσοδος στην παγκόσμια αγορά κρασιού χωρών με χαμηλό κόστος παραγωγής οίνου, άρα και χαμηλότερες τιμές διάθεσης, όπως Αυστραλία, Αργεντινή, Νότια Αφρική, Νέα Ζηλανδία και Χιλή, έχουν αλλάξει τα δεδομένα, εντείνοντας σημαντικά τον ανταγωνισμό. Στην Ελλάδα οι καταναλωτές στρέφονται πλέον σε φθηνότερα κρασιά, εισαγόμενα από τις παραπάνω χώρες αλλά και ιδιωτικής ετικέτας. Οι εισαγωγές αυξάνονται με μέσο ρυθμό 7% ετησίως, ενώ οι εξαγωγές μειώνονται σημαντικά.
Οι Ελληνες στρέφονται στα φθηνότερα εισαγόμενα κρασιά
20" χρόνος ανάγνωσης