Εγγραφα συρραμμένα, πλαστογραφήσεις υπογραφών και συμβάσεις που ξεκινούν από 180 τόνους σκραπ και στην πορεία φτάνουν τους 30.000 τόνους, περιγράφει, μεταξύ άλλων, το πόρισμα των ελεγκτών που συντάχθηκε για να διερευνήσει την κομπίνα που είχε στηθεί στο πλαίσιο του οργανισμού. Η διαχείριση του σκραπ (παλαιό τροχαίο υλικό) φαίνεται ότι «εξασφάλιζε» οικονομικά ιδιώτες αλλά και στελέχη του ΟΣΕ για μεγάλο χρονικό διάστημα. Ο τρόπος της παραποίησης των στοιχείων είναι σχεδόν πανομοιότυπος στην πλειονότητα των περιπτώσεων, όπως καταδεικνύει το πόρισμα των επιθεωρητών του υπουργείου Μεταφορών και Οικονομικών, το οποίο παρουσιάζει σήμερα η «Κ». Μεταξύ άλλων, περιγράφονται περιπτώσεις και παραδείγματα, όπου καταδεικνύεται με τον πλέον χαρακτηριστικό τρόπο το πώς λειτουργούσε το σύστημα που είχε στηθεί και εκμεταλλευόταν περιουσιακά στοιχεία του ΟΣΕ.
Αποκαλυπτικό το πόρισμα του ΟΣΕ για το σκραπ
35" χρόνος ανάγνωσης