Πρόωρες κάλπες και εκκρεμότητες στην Ο.Α.

Πρόωρες κάλπες και εκκρεμότητες στην Ο.Α.

1' 36" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το πρόωρο κλείσιμο της Βουλής βρήκε τη διαδικασία της Ολυμπιακής με εκκρεμότητες. Τροπολογίες που ήταν να ψηφιστούν στη Βουλή και παραχωρούσαν σε εργαζόμενους της κρατικής εταιρείας περαιτέρω προνόμια σε σχέση με τον ν. 3717/2008 δεν ψηφίστηκαν και σαν συνέπεια πολλοί από αυτούς μένουν πολιτικά δυσαρεστημένοι.

Το υπουργείο Μεταφορών πασχίζει να κατευνάσει την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί, αλλά η ψήφιση ή μη ψήφιση των συγκεκριμένων τροπολογιών θεωρείται θέμα πλέον της επόμενης κυβέρνησης. Στελέχη του υπουργείου Μεταφορών έκαναν λόγο για «παράπλευρες απώλειες» λόγω της πρόωρης προσφυγής στις κάλπες, αλλά πλέον έχουν δεμένα τα χέρια.

Από την άλλη πλευρά στελέχη της MIG αναφέρουν ότι η συμφωνία εξαγοράς της Ολυμπιακής προχωρά κανονικά και ότι στις 30/9/2009, που θα ολοκληρωθεί η μεταβίβαση του ποσοστού 51%, θα πραγματοποιηθεί η τελική αποπληρωμή του τιμήματος. Η συμφωνία έχει κυρωθεί με νόμο, έλεγαν, και πρόσθεταν ότι οποιεσδήποτε εκκρεμότητες υπάρχουν σε πολιτικό επίπεδο δεν επηρεάζουν την πορεία της νέας Olympic Air. «Η (νέα) εταιρεία θα πετάξει την 1η Οκτωβρίου και είναι πανέτοιμη για να ξεκινήσει το έργο της», σχολίαζαν.

Σε εκκρεμότητα, ωστόσο, βρίσκεται ο διαγωνισμός για τις άγονες γραμμές. Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν ότι η κυβέρνηση βρίσκεται σε μονόδρομο για την ολοκλήρωσή του μέχρι τις 30/9/2009, καθώς μετά τη συγκεκριμένη ημερομηνία, τυπικά δεν θα υφίσταται ο αερομεταφορέας που τις εξυπηρετεί. Σαν συνέπεια πολλά νησιά θα βρεθούν χωρίς αεροπορική σύνδεση, εφόσον δεν θα υπάρξουν οι ανάδοχοι. Παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι η κυβέρνηση θα συνεχίσει τον διαγωνισμό και ότι μάλιστα θα υπάρξουν κατακυρώσεις των γραμμών στους αναδόχους.

Στο μεταξύ, κατά τη διενέργεια του σχετικού διαγωνισμού καθένας από τους επτά υποψηφίους έχει υποβάλει εντάσεις εναντίον των υπολοίπων για την απόρριψη των προσφορών τους. Σίγουρη θεωρείται η απόρριψη της προσφοράς της Carpat Air, η οποία φέρεται να μην έχει καταθέσει στον διαγωνισμό τις απαραίτητες εγγυητικές επιστολές.

Αγνωστη, τέλος, είναι η εξέλιξη των δύο επιμέρους διαγωνισμών που έχει προκηρύξει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) για τη διαχείριση της επίγειας εξυπηρέτησης των 34 περιφερειακών αεροδρομίων.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή