ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΕΝ ΣΥΝΤΟΜΙΑ

Μεταφέρεται για το 2010 η ανάκαμψη της Β. Ελλάδας

Χειρότερο από το 2008 εκτιμάται ότι θα είναι το 2009 για τις επιχειρήσεις της Β. Ελλάδας, με τις ελπίδες για ανάκαμψη να μεταφέρονται στο 2010, σύμφωνα με έρευνα της Stat Bank μεταξύ των 800 μεγαλύτερων παραγωγικών και εμπορικών επιχειρήσεων Μακεδονίας – Θράκης. Το χειρότερο πλήγμα δέχτηκε η βιομηχανία της περιοχής, τα κέρδη της οποίας μειώθηκαν κατά 43%, με τις 93 από τις 465 επιχειρήσεις του κλάδου να λειτουργούν με ζημίες και άλλες 198 να παρουσιάζουν οριακά αποτελέσματα, κάτω των 100.000 ευρώ. Ισχυρότερες αντιστάσεις στους κραδασμούς της κρίσης έδειξαν οι εμπορικές επιχειρήσεις (συγκρατώντας τη μείωση κερδών στο -24%), ενώ διασώθηκε ο ξενοδοχειακός κλάδος Β. Ελλάδας, με αύξηση μεγεθών. Σύμφωνα με την έρευνα της Stat Bank για τις χρήσεις 2008-2007, η κερδοφορία των 465 βορειοελλαδικών βιομηχανιών με συγκρίσιμα οικονομικά αποτελέσματα υποχώρησε πέρυσι στα 152 εκατ. ευρώ (269 εκατ. πρόπερσι). Κι αυτό, παρά το γεγονός ότι ο τζίρος παρέμεινε ουσιαστικά σταθερός, στα 6,4 δισ.

Shop & Τrade

Την αντιπροσώπευση συνολικά δέκα νέων εμπορικών σημάτων ανέλαβε η εταιρεία ένδυσης και αξεσουάρ Shop & Trade. Στόχος της εταιρείας είναι η προώθηση των νέων σημάτων μέσω του δικτύου χονδρικής και λιανικής που διαθέτει. Στις νέες φίρμες συμπεριλαμβάνονται οι ανδρικές και γυναικείες συλλογές των Syperdry, Fenchurch και Ondade Mar, οι σειρές υποδημάτων Williot και Las Yayas, καθώς και οι συλλογές παιδικών ειδών Alberto Guardiani και Custo Βarcelona.

Η νέα καμπάνια της Wind Ηellas

Εμφαση στις ολοκληρωμένες υπηρεσίες επικοινωνιών δίνει η Wind Hellas με τη νέα καμπάνια της που έχει τίτλο «Δημιουργούμε Επικοινωνία Μαζί». Το μήνυμα αυτό, σύμφωνα με την εταιρεία, συνοψίζει τη νέα φιλοσοφία και τοποθέτηση της Wind στην εγχώρια τηλεπικοινωνιακή αγορά, μετά και την πλήρη ενσωμάτωση των υποδομών, λειτουργιών και υπηρεσιών της Tellas στην εταιρεία.

Η Wind αναφέρει ότι η ολοκλήρωση των υπηρεσιών της Tellas προσφέρει στους καταναλωτές ό,τι ακριβώς χρειάζονται για να επικοινωνούν και πλέον μπορούν να ενεργοποιήσουν ξεχωριστά ή να συνδυάσουν υπηρεσίες κινητής, σταθερής τηλεφωνίας και ευρυζωνικού Ιnternet.

Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, η καμπάνια στόχο έχει να καταστήσει τη Wind συνώνυμο του ολοκληρωμένου παρόχου τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, όπου ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να λάβει κάθε είδους τηλεπικοινωνιακή υπηρεσία.

Ξεκίνησε το νέο κατάστημα McDonald’s στην Ομόνοια

Σε άλλο κτίριο και με νέα διακόσμηση λειτουργεί πλέον το εστιατόριο της γνωστής αλυσίδας McDonald’s στην Ομόνοια, ενέργεια που εντάσσεται στο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης που υλοποιεί η εταιρεία από το 2006 στην Ελλάδα.

Πρόκειται για πρόγραμμα εξορθολογισμού του δικτύου με μείωση των ζημιογόνων καταστημάτων και παράλληλα αναμόρφωση και ανακαίνιση των υφισταμένων.

Παράλληλα, με την ανακαίνιση των καταστημάτων σε συνδυασμό με την πολιτική χαμηλών τιμών, η McDonald’s επιχειρεί να κάνει μια νέα αρχή στην Ελλάδα και να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά γρήγορου φαγητού. Το νέο McDonald’s της Ομόνοιας στεγάζεται σε ένα διατηρητέο κτίριο με μαρμάρινη πρόσοψη, στην Πλατεία Ομονοίας 6 και 3ης Σεπτεμβρίου 2.

Το νέο εστιατόριο έχει επιφάνεια 270 τ.μ. ως τραπεζαρία και 500 τ.μ. ως βοηθητικούς χώρους. Η επένδυση για τη διαμόρφωση και λειτουργία του ανήλθε σε 850.000 ευρώ. Το εστιατόριο απασχολεί 35 εργαζόμενους.

Σήμερα στην Ελλάδα λειτουργούν 38 εστιατόρια της αλυσίδας McDonald’s εκ των οποίων τα 15 μέσω franchising.

Νέα απευθείας γραμμή με Ασία από τη Maersk Line

Την καθιέρωση μιας νέας απευθείας γραμμής, η οποία θα ενώνει την Ασία με την Ελλάδα ανακοίνωσε η εταιρεία Maersk Line.

Με τη νέα γραμμή, όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, θα υπάρχουν απευθείας ανταποκρίσεις από τα λιμάνια Μπουσάν, Σανγκάη, Χονγκ Κονγκ και Τσιουάν, ενώνοντας την Ελλάδα με την Κορέα, τη Μαλαισία και την Κίνα. Επίσης θα υπάρχει και σύνδεση με άλλα σημεία της Ασίας, διά μέσου του διαμετακομιστικού λιμένα της Maersk στο Tanjung Pelepas. Εκτός από τα λιμάνια της Ασίας η νέα γραμμή θα συνδέει τον Πειραιά με το Πορτ Σάιντ (Αίγυπτος), την Τζέντα (Σαουδική Αραβία), το Κόπερ (Σλοβενία), την Τεργέστη (Ιταλία) και τη Ριέκα (Κροατία), ενισχύοντας τις επιχειρηματικές σχέσεις της Ελλάδας με τις χώρες αυτές.

Το πρώτο καράβι της νέας γραμμής αναμένεται να φτάσει στον Πειραιά στις 17 Σεπτεμβρίου 2009.