Η ΤΕΝ κάλυψε με χρονοναυλώσεις 64% των πλοίων της για το 2009 και 2010

Η ΤΕΝ κάλυψε με χρονοναυλώσεις 64% των πλοίων της για το 2009 και 2010

1' 57" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Για δύο ακόμη έτη επέκτεινε τη χρονοναύλωση του πλοίου «Pentathlon», κατηγορίας suezmax, η εταιρεία ΤΕΝ ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο τα έσοδά της κατά 15,5 εκατ. δολάρια. Το πλοίο, που κατασκευάσθηκε το 2002, θα παραμείνει στον ίδιο ναυλωτή και η νέα ναύλωση θα αρχίσει από τις αρχές Νοεμβρίου 2009 με την ταυτόχρονη λήξη της προηγούμενης.

Με τη συμφωνία αυτή, η εταιρεία του ομίλου Τσάκου έχει καλύψει με χρονοναυλώσεις για το 2009 και το 2010, το 64% των πλοίων της και το 51% εκείνων που βρίσκονται σε pool.

Σε δηλώσεις του, ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΕΝ, Νίκος Τσάκος, ανέφερε ότι είναι ικανοποιημένος με τη συμφωνία, η οποία ανανεώνεται τρίτη φορά για το «Pentathlon», από τον ίδιο ναυλωτή.

Τόνισε, ακόμη, ότι η ναύλωση αποτελεί μία καλή απόδειξη των σχέσεων της εταιρείας με μεγάλους ναυλωτές παρά τους κύκλους της αγοράς.

Εν τω μεταξύ, υπό τις παρούσες συνθήκες στην αγορά των δεξαμενοπλοίων, ο κ. Πόλυς Χατζηιωάννου, προχώρησε στην πώληση και τρίτου VLCC από τον στόλο του σε διαλυτήρια. Σύμφωνα με την TradeWinds, το VLCC «Celio» -κατασκευής 1990- πωλήθηκε σε διαλυτήριο του Μπανγκλαντές στην τιμή των 11,4 εκατ. δολαρίων, ενώ προηγούμενα είχε παροπλιστεί, πράγμα που κόστισε στην εταιρεία του περίπου 4 εκατομμύρια δολάρια. Είναι η τρίτη φορά μέσα σε ένα μήνα που ο κ. Χατζηιωάννου καταφεύγει στη λύση του σκραπ για ένα VLCC με μονά τοιχώματα. Σύμφωνα πάντα με την TradeWinds, η Polyar Tankers διαχειρίζεται ένα στόλο από πέντε ακόμα VLCC με μονά τοιχώματα. Από αυτά τρία είναι ναυλωμένα για μικρή περίοδο, ενώ άλλα δύο αυτή τη στιγμή είναι «δεμένα» και θεωρούνται υποψήφια για σκραπ. Η Polyar Tankers κατασκευάζει δύο VLCC στη Νότια Κορέα με παράδοση το 2011.

Πώληση πλοίου

Στην πώληση του VLCC «CrudeGulf» προχώρησε η Metrostar του Ομίλου Θ. Αγγελόπουλου, σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο Allied. Αγοράστρια εταιρεία φαίνεται πως είναι N. J Goulandris, η οποία σύμφωνα με τις πληροφορίες κατέβαλε το ποσό των 98 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί προς τα τέλη του 2009 ή στις αρχές του 2010.

Επίσης, σε κινεζικά συμφέροντα πουλήθηκε το φορτηγό πλοίο «Aeolian Spirit», σύμφωνα με τους Barry Rogliano. Πωλητής ήταν η Swiss Marine inc. με έδρα τον Πειραιά, η οποία θα βάλει στα ταμεία της 28 εκατ.. δολάρια.

Ο στόλος της εταιρείας μετά την πώληση αυτή, σύμφωνα με τους Clarksons, αποτελείται από δύο φορτηγά πλοία, το capesize «Αeolian Glory» και το panamax «Aeolian Breeze».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή