Με το σλόγκαν «η Ελλάδα Ψηλά» ξεκινά την 1η Οκτωβρίου 2009 η νέα Olympic Air το πτητικό της έργο. Η διοίκηση της εταιρείας, ανέφερε ότι η νέα εταιρεία ξεκινά με στόχο να καταστεί κυρίαρχος στους ελληνικούς αιθέρες και την κατάκτηση μιας καλής θέσης στη διεθνή αγορά. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, κ. Α. Συμιγδαλά, η εταιρεία έχει επενδύσει μέχρι σήμερα 1,1 δισ. δολ. ΗΠΑ και ξεκινά το πτητικό της έργο με 21 αεροπλάνα τα οποία την 1η Νοεμβρίου θα γίνουν 25 και στη συνέχεια 32. Από αυτά τα μισά θα είναι Airbus τύπου 320/319, δέκα Bombardier Q400, πέντε Bombardier Dash 100 και ένα ATR-42. Σύμφωνα με τη διοίκηση της Olympic Air, 5.000 εργαζόμενοι θα δουλέψουν στη νέα εταιρεία, ανεβάζοντας το απασχολούμενο προσωπικό στις επιχειρήσεις της MIG στις 57.000.
Η εταιρεία για την κάλυψη του πτητικού της έργου, έχει υπογράψει συμφωνίες συνεργασίας (code sharing) με την Delta Airlines, KLM, Air France και Cyprus Airways. Εκπρόσωποι των εταιρειών ευχήθηκαν χθες καλή επιτυχία στην Olympic Air και ανέφεραν ότι οι πελάτες τους πλέον θα έχουν πολύ καλύτερη εξυπηρέτηση, με τη νέα αυτή συνεργασία τους.
Αναφερόμενος στην τιμολογιακή πολιτική της νέας εταιρείας, ο πρόεδρος της MIG κ. Α. Βγενόπουλος, περιορίστηκε ν’ αναφέρει ότι θα είναι ανταγωνιστική. Υποστήριξε δε ότι ο ανταγωνισμός θ’ ανέβει, καθώς πλέον η Aegean δεν θα έχει απέναντί της μια κρατικοδίαιτη επιχείρηση. «To πάρτι τέλειωσε», είπε ο κ. Βγενόπουλος και σημείωσε ότι η αγορά της δεν χωρά δύο μεγάλους και ιδιαίτερα κερδοφόρους παίκτες.
Σε ό,τι αφορά τη μετοχική σύνθεση της Olympic Air, ο επικεφαλής της MIG, σημείωσε ότι είναι ανοιχτός στο ενδεχόμενο συμμετοχής του Δημοσίου στην εταιρεία, εφόσον το απαιτήσει η νέα πιθανή κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ. Τέλος, ανέφερε ότι ενόψει των εκλογών η εταιρεία θα συζητήσει οποιαδήποτε αιτήματα της διακομματικής επιτροπής για μεταφορά ετεροδημοτών, αλλά όχι αιτήματα κομμάτων.