Στο Διαδίκτυο ο ανταγωνισμός των σούπερ μάρκετ

Στο Διαδίκτυο ο ανταγωνισμός των σούπερ μάρκετ

20" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Από το σπίτι ή το γραφείο μπορούν να αγοράσουν πλέον όλο και περισσότεροι καταναλωτές τα είδη πρώτης ανάγκης, φυσικά μέσω Διαδικτύου. Στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ Βερόπουλος και ΑΒ Βασιλόπουλος, που εδώ και χρόνια διατηρούν ηλεκτρονικό κατάστημα, προστέθηκε η Carrefour-Μαρινόπουλος, αλυσίδα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κλάδο. Σε μια εποχή που ο ελεύθερος χρόνος είναι ελάχιστος, οι διαδικτυακές αγορές δεν είναι πλέον ούτε μόδα, ούτε πολυτέλεια, αλλά ανάγκη.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή