Από το σπίτι ή το γραφείο μπορούν να αγοράσουν πλέον όλο και περισσότεροι καταναλωτές τα είδη πρώτης ανάγκης, φυσικά μέσω Διαδικτύου. Στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ Βερόπουλος και ΑΒ Βασιλόπουλος, που εδώ και χρόνια διατηρούν ηλεκτρονικό κατάστημα, προστέθηκε η Carrefour-Μαρινόπουλος, αλυσίδα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κλάδο. Σε μια εποχή που ο ελεύθερος χρόνος είναι ελάχιστος, οι διαδικτυακές αγορές δεν είναι πλέον ούτε μόδα, ούτε πολυτέλεια, αλλά ανάγκη.
Στο Διαδίκτυο ο ανταγωνισμός των σούπερ μάρκετ
20" χρόνος ανάγνωσης
