ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Και τα φροντιστήρια προσφέρουν τώρα κάρτες προνομίων

Τώρα πλέον και τα φροντιστήρια μπαίνουν στο παιχνίδι των καρτών πιστότητας ή καρτών προνομίων, προκειμένου να αντεπεξέλθουν στον ισχυρό ανταγωνισμό.

Ετσι, όχι μόνο προσελκύουν πελάτες, αλλά κυρίως προσπαθούν να τους διατηρήσουν, επιβραβεύοντας με εκπτώσεις, προσφορές και άλλες υπηρεσίες όσους παραμένουν πιστοί. Ηδη αυτή η μέθοδος μάρκετινγκ εφαρμόζεται εδώ και αρκετά χρόνια από αλυσίδες πολλών κλάδων. Η οικονομική κρίση κάνει ακόμη πιο δημοφιλείς τις κάρτες πιστότητας, καθώς οι καταναλωτές αποζητούν κάθε δυνατότητα έκπτωσης ή παρεμφερούς προνομίου.

Νέα «άφιξη» στο κλαμπ των εταιρειών με κάρτες προνομίων είναι ο όμιλος φροντιστηρίων So easy (φροντιστήρια ξένων γλωσσών, μέσης εκπαίδευσης και κέντρα πληροφορικής), ο οποίος εφαρμόζει από φέτος την κάρτα μέλους easy pass. Οι κάτοχοι της κάρτας επωφελούνται εκπτώσεων όχι στα δίδακτρα, αλλά κάνοντας αγορές από συγκεκριμένες συνεργαζόμενες με την εταιρεία επιχειρήσεις (καταστήματα ένδυσης, εστιατόρια, ξενοδοχεία, γυμναστήρια, κομμωτήρια).

Η συνηθέστερη, πάντως, εκδοχή των καρτών πιστότητας, η οποία συναντάται κυρίως στα σούπερ μάρκετ και στις αλυσίδες ειδών ένδυσης είναι η συγκέντρωση πόντων με κάθε αγορά. Για παράδειγμα με κάθε αγορά 10 ευρώ ο κάτοχος της κάρτας κερδίζει 10 πόντους.

Ετσι, όταν συγκεντρώσει για παράδειγμα 300 πόντους λαμβάνει συνήθως μια δωροεπιταγή, ή εκπτωτικό κουπόνι ή επιβραβεύεται με κάποιο συγκεκριμένο δώρο.

Αλλες εταιρείες εφαρμόζουν πρόγραμμα κάρτας προνομίων συνδυάζοντας τις δύο παραπάνω εκδοχές. Εξαιρετικά δελεαστικά είναι τα προνόμια που προσφέρουν οι κάρτες πιστότητας των αεροπορικών εταιρειών.

Οι κάρτες πιστότητας κερδίζουν οπαδούς γιατί συνήθως είναι δωρεάν.