«Εργαλείο» προσέλκυσης τουριστών η καθιέρωση του ελληνικού πρωινού

«Εργαλείο» προσέλκυσης τουριστών η καθιέρωση του ελληνικού πρωινού

1' 56" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σημαντικά οικονομικά οφέλη θα έχουν οι ξενοδόχοι που θα καθιερώσουν το ελληνικό πρωινό στις μονάδες τους, σύμφωνα με μελέτη που διενεργήθηκε για λογαριασμό του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος. O θεσμός του ελληνικού πρωινού θα επιφέρει, μεταξύ άλλων, σε βραχύ χρονικό διάστημα, σταθερό πελατολόγιο στα ξενοδοχεία σε ποσοστό 49%, αύξηση κρατήσεων κατά 15%, άνοδο του τζίρου κατά 10% και διεύρυνση στην προβολή του ξενοδοχείου μέσα από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και το Διαδίκτυο κατά 6%.

Σε χθεσινή εκδήλωση, ο πρόεδρος του ΞΕΕ κ. Γιώργος Τσακίρης παρουσίασε την πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου για την καθιέρωση του ελληνικού πρωινού στα ξενοδοχεία της χώρας. Το ΞΕΕ έχει θέσει ως σκοπό μέχρι την άνοιξη του 2012 οι επισκέπτες των ελληνικών ξενοδοχείων να μπορούν να απολαμβάνουν τον τοπικό γαστρονομικό πλούτο μέσα από το ελληνικό πρωινό. Στο πλαίσιο αυτό, θα καταρτίζονται Τοπικά Σύμφωνα Ποιότητας μεταξύ επιχειρηματιών διαφόρων κλάδων με στόχο διά της γαστρονομίας να επιτυγχάνεται η προβολή των προορισμών. Η δημιουργία των Συμφώνων θα απαιτεί την ύπαρξη ειδικού σήματος για το ελληνικό πρωινό. Ο κ. Τσακίρης τονίζει ότι σύντομα θα εκδοθεί εγχειρίδιο – οδηγός για την εφαρμογή του πρωινού από τους ξενοδόχους.

Ο κ. Γ. Πίττας, μέλος του ΞΕΕ και υπεύθυνος του προγράμματος, επεσήμανε ότι η μελέτη που διενεργήθηκε αποτελεί τη βάση της διαβούλευσης με όλα τα πρόσωπα – φορείς που πρέπει να κινητοποιηθούν για την επίτευξη του στόχου.

Από τη μελέτη προέκυψαν και συμπεράσματα σχετικά με τις μέχρι σήμερα πρωτοβουλίες που έχουν αναλάβει ελληνικά ξενοδοχεία ανά κατηγορία για τη προώθηση του ελληνικού πρωινού, τα οποία έχουν ως εξής:

Στα ξενοδοχεία 1 έως 2 αστέρων η πλειονότητα (57% και 53% αντίστοιχα) έχει αναλάβει μόνο 0-2 θετικές πρωτοβουλίες σερβιρίσματος προϊόντων ελληνικού πρωινού και μόνον λίγα απ’ αυτά (14% και 8% αντίστοιχα) 6-9 πρωτοβουλίες.

Στα ξενοδοχεία 3 αστέρων, η πλειοψηφία 47% έχει αναλάβει 3-5 θετικές πρωτοβουλίες, αλλά πάλι μόνον λίγα εξ αυτών (10% αντίστοιχα) 6-9 πρωτοβουλίες.

Στα ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων η πλειοψηφία (54% και 50%) έχει αναλάβει 6-9 πρωτοβουλίες στην κατεύθυνση του ελληνικού πρωινού.

Περισσότερες πρωτοβουλίες (κατά 5%) έχουν αναλάβει τα ξενοδοχεία που προσφέρουν πρωινό σε μπουφέ σε σχέση με αυτά που προσφέρουν σερβιριζόμενο. Επίσης, περισσότερες πρωτοβουλίες (κατά 6%) έχουν αναλάβει τα ξενοδοχεία που η τιμή του πρωινού είναι ενσωματωμένη στην τιμή του δωματίου σε σχέση με αυτά που η τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται.

Στο ελληνικό πρωινό θα προσφέρονται ελληνικά προϊόντα Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης, παραδοσιακά και βιολογικά προϊόντα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή