Σε αντίθεση με την ελληνική πραγματικότητα, η ευρωπαϊκή βιομηχανία ένδυσης συνεχίζει να δείχνει σημάδια ανάκαμψης. Αύξηση κατά 5,5% κατέγραψαν οι νέες παραγγελίες στην ένδυση το πρώτο τρίμηνο του έτους, ενώ κατά 19,1% αυξήθηκαν οι ευρωπαϊκές εξαγωγές ενδυμάτων το ίδιο διάστημα, αγγίζοντας σε αξία τα 9,7 δισ. ευρώ. Κυριότεροι προορισμοί των ευρωπαϊκών εξαγωγών αναδεικνύονται η Ελβετία, με αξία εξαγωγών 1,2 δισ. ευρώ, η Ρωσία με 980 εκατ. ευρώ, οι ΗΠΑ με 880 εκατ. ευρώ, η Τουρκία με 609 εκατ. ευρώ και η Κίνα με 472 εκατ. ευρώ. Αντίστοιχα, αύξηση κατά 20,7% καταγράφηκε και στις εισαγωγές ενδυμάτων, με τη συνολική τους αξία να διαμορφώνεται σε 17,4 δισ. ευρώ και κυριότερες αγορές-προμηθευτές την Κίνα, με 9,4 δισ. ευρώ, την Τουρκία με 3,3 δισ. ευρώ, την Ινδία με 2,1 δισ. ευρώ και το Μπαγκλαντές με 1,9 δισ. ευρώ. Σημειώνεται ότι οι λιανικές πωλήσεις παρουσίασαν στασιμότητα το πρώτο τρίμηνο του έτους, με θετική ποσοστιαία μεταβολή 0,2%.
Αυξήθηκαν οι ευρωπαϊκές εξαγωγές
45" χρόνος ανάγνωσης