Στροφή στις αγορές του εξωτερικού πραγματοποιεί η Elbisco

Στροφή στις αγορές του εξωτερικού πραγματοποιεί η Elbisco

1' 30" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στη σκανδιναβική αγορά και συγκεκριμένα στον κλάδο των μπισκότων πρόκειται να εισέλθει το επόμενο διάστημα η Elbisco (συμφερόντων Φιλίππου), μέσω συμφωνίας την οποία συνήψε πρόσφατα με μεγάλο πολυεθνικό παίκτη. Η κίνηση αυτή εντάσσεται στο αναπτυξιακό πλάνο της εταιρείας, στο πλαίσιο του οποίου έχει τεθεί ως στόχος η αύξηση των εξαγωγών για την επόμενη τριετία. Σημειώνεται ότι η Εlbisco πριν από την εκδήλωση της κρίσης στην ελληνική οικονομία είχε ήδη επενδύσει προς την κατεύθυνση των εξαγωγών, με τα προϊόντα της να βρίσκονται ήδη σε 20 χώρες.

Εκτός από τις εξαγωγές, η Elbisco, μετά το «ναυάγιο» των διαπραγματεύσεων με την Chipita πριν από μερικούς μήνες, συνεχίζει να αναζητεί συνεργασίες. «Οι συνεχείς εξελίξεις στο διεθνές οικονομικό περιβάλλον δημιουργούν τις συνθήκες για διερεύνηση στρατηγικών συνεργασιών. Η Elbisco είναι ανοιχτή και διερευνά την ύπαρξη τέτοιων ευκαιριών με στόχο την περαιτέρω ενδυνάμωση της θέσης των εμπορικών επωνυμιών της, την προσθήκη αξίας για το καταναλωτικό κοινό, την εταιρεία και τους μετόχους», τονίζει μιλώντας στην «Κ» ανώτατο στέλεχος της εταιρείας.

Βασικό ρόλο στις όποιες συνεργασίες θα διαδραματίσει φυσικά η πορεία ανάκαμψης της εταιρείας. Τα σημάδια από την έως τώρα πορεία της μέσα στο τρέχον έτος είναι ενθαρρυντικά. Το πρώτο 5μηνο η Elbisco κατέγραψε αύξηση του τζίρου της κατά 1,5% σε σχέση με πέρυσι, ενώ το ίδιο διάστημα ο όγκος πωλήσεών της αυξήθηκε κατά 6,3%. Επιπλέον, η εταιρεία διατηρεί την ηγετική της θέση στο αλεύρι και τις φρυγανιές, βρίσκεται στη δεύτερη θέση σε ό, τι αφορά τα προϊόντα άρτου, ενώ στην κατηγορία των σνακς αναμένει θετικά αποτελέσματα το δεύτερο εξάμηνο του 2011.

Συνολικά, πάντως, οι αγορές ψωμιού, αλεύρων και σνακς στις οποίες δραστηριοποιείται η Elbisco εμφανίζονται σταθερές σε όγκο και ελαφρώς πτωτικές σε αξία. Το παραπάνω οφείλεται στη μείωση της μέσης τιμής των προϊόντων, κυρίως εξαιτίας των πολλών προωθητικών ενεργειών, καθώς και από τη σημαντική αύξηση των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή