Σημαντικές απώλειες λόγω της οικονομικής κρίσης συνεχίζει να υφίσταται η πρώτη σε μερίδιο αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, η Carrefour – Μαρινόπουλος. Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε χθες η Carrefour, οι πωλήσεις της στην Ελλάδα διαμορφώθηκαν το α΄ εξάμηνο του 2011 σε 1.261 εκατ. ευρώ, μειωμένες κατά 6,8% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό εξάμηνο (1.354 εκατ. ευρώ). Εάν, μάλιστα, ληφθεί υπόψη ίδιος αριθμός καταστημάτων, τότε η μείωση του κύκλου εργασιών σε σχέση με το α΄ εξάμηνο του 2010 είναι 7,3%.
Το β΄ τρίμηνο του 2011 οι πωλήσεις της Carrefour στην Ελλάδα διαμορφώθηκαν σε 636 εκατ. ευρώ έναντι 678 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2010, σημειώνοντας μείωση κατά 6,19%. Με βάση τον ίδιο αριθμό καταστημάτων, η μείωση του τζίρου το β΄ τρίμηνο του 2011 σε σχέση με το β΄ τρίμηνο του 2010 είναι 6,6%. Σύμφωνα, επίσης, με ανακοίνωση της Carrefour, εάν εξαιρέσει κανείς τη θετική επίδραση κατά 2,8% στα αποτελέσματα του β΄ τριμήνου, λόγω κυρίως των εορτών του Πάσχα, τότε ουσιαστικά η υποχώρηση του τζίρου είναι πολύ μεγαλύτερη, της τάξης του 9,2%. Η μείωση αυτή ερμηνεύεται από την Carrefour ως συνέπεια του πολύ δύσκολου περιβάλλοντος που διαμορφώνεται στην Ελλάδα σε ό, τι αφορά την κατανάλωση. Πρόσφατα, άλλωστε, η κεντρική διοίκηση της Carrefour αποφάσισε να αλλάξει την ηγετική ομάδα της Carrefour – Μαρινόπουλος, θεωρώντας στην ουσία ότι έγιναν λανθασμένες κινήσεις ως προς τη διαχείριση της οικονομικής κρίσης.
Οι επόμενες κινήσεις της Carrefour τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως -το σχέδιο δράσης του ομίλου-, αναμένεται να δημοσιοποιηθούν στις 31 Αυγούστου.