ΕΝ ΣΥΝΤΟΜΙΑ

3' 18" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Εσοδα 30 εκατ. προσδοκά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το Θριάσιο

Επιπλέον έσοδα ύψους 30 εκατ., σε ετήσια βάση, φιλοδοξεί να βάλει στα ταμεία της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκειμένου να ενισχύσει τη βιωσιμότητά της από την επιχειρησιακή λειτουργία της μεταφοράς εμπορευμάτων από και προς το Θριάσιο με τρένο, η οποία ξεκίνησε πιλοτικά χθες. Χθες οι διοικήσεις του ΟΣΕ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ παρουσία του γ.γ. Μεταφορών, Χάρη Τσιόκα, επισκέφτηκαν και επιθεώρησαν τις σιδηροδρομικές εγκαταστάσεις του Θριασίου. Η επιχειρησιακή λειτουργία του Θριασίου εκτιμάται ότι θα μειώσει κατά 20% το κόστος μεταφοράς εμπορευμάτων στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, στο οποίο θα περιλαμβάνεται και η συνεργασία με φορτηγά, ενώ υπολογίζεται ότι κατά 40% θα μειωθούν και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις από τον περιορισμό της κυκλοφορίας μεγάλων οχημάτων. Σύμφωνα μάλιστα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Θ. Ζηλιασκόπουλο, έχουν ήδη κλειστεί οι πρώτες συμφωνίες με επιχειρήσεις.

Η Goody’s βραβεύτηκε στη 2η απονομή των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών, λαμβάνοντας  την εξέχουσα αναγνώριση στην κατηγορία «Ομάδα της Χρονιάς: Εκπαίδευση στην Εξυπηρέτηση Πελατών». Το προσωπικό εκπαίδευσης της Goody’s πραγματοποίησε αυτή τη χρονιά 128 σεμινάρια και κυρίως μέσα στα εστιατόρια Goody’s για να προάγει τις δεξιότητες του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας σε ζητήματα εξυπηρέτησης πελατών. Το βραβείο ήταν αποτέλεσμα της αφοσίωσης και της απόδοσης των 3.573 εργαζομένων.

Μειωμένα κατά 7% τα κέρδη της ΕΧΑΕ

Τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη της ΕΧΑΕ (Ελληνικά Χρηματιστήρια Α.Ε.) μετά φόρους το πρώτο εξάμηνο του 2011 ανήλθαν σε 16,8 εκατ. ευρώ έναντι 17,9 εκατ. το αντίστοιχο περσινό διάστημα, μειωμένα κατά 7%, παρά την πτώση της συναλλακτικής δραστηριότητας που ανέρχεται στο 41%. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του ομίλου μειώθηκε 32% και διαμορφώθηκε στα 24,3 εκατ. έναντι 35,5 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2010. Η πτώση οφείλεται στη μείωση της συναλλακτικής δραστηριότητας στην αγορά αξιών και στην πτώση της μέσης κεφαλαιοποίησης των εισηγμένων μετοχών. Επίσης, οφείλεται στις μειώσεις που συντελέστηκαν κατά το β΄ εξάμηνο του 2010 στη διαπραγμάτευση και στις μετασυναλλακτικές υπηρεσίες, στο πλαίσιο της τιμολογιακής πολιτικής του ομίλου. Η μέση ημερήσια αξία συναλλαγών το α΄ εξάμηνο του 2011 ανήλθε στα 107 εκατ., μειωμένη 41%.

Δράσεις του ΣΕΒ με στόχο τις ξένες επενδύσεις

Τη δική του συμμετοχή στον στόχο για την επανεκκίνηση της ελληνικής οικονομίας υπογραμμίζει με χθεσινή ανακοίνωσή του ο ΣΕΒ. Αναφέρει μεταξύ άλλων την υλοποίηση προγράμματος επιχειρηματικών συναντήσεων με κεντρικούς εργοδοτικούς συνδέσμους της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Αυστρίας και της M. Βρετανίας. Μέχρι το τέλος του έτους, αναφέρει ο ΣΕΒ, προγραμματίζονται 2 ελληνογερμανικά επιχειρηματικά φόρα, το φθινόπωρο στο Βερολίνο (24 Σεπτεμβρίου) και στην Αθήνα τον Δεκέμβριο, που θα επικεντρώνονται στην περαιτέρω επενδυτική δραστηριοποίηση γερμανικών εταιρειών στην Ελλάδα και σε κοινά projects με Ελληνες εταίρους. Αντίστοιχα φόρα θα διοργανωθούν στη Βιέννη στις 24 Οκτωβρίου 2011, σε συνεργασία με τον Αυστριακό Σύνδεσμο Βιομηχανιών, στο Παρίσι τον ερχόμενο Οκτώβριο και με τον Γαλλικό Σύνδεσμο Επιχειρήσεων και αργότερα στο Λονδίνο από κοινού με τον Βρετανικό Σύνδεσμο. Σε δεύτερη φάση ο ΣΕΒ θα συντονίσει επισκέψεις και επαφές ξένων εταιρειών στην Αθήνα. Αναφέρει τέλος την επιχειρηματική αποστολή που διοργανώνει στο Μαρόκο στις 6-8 Σεπτεμβρίου 2011 σε συνεργασία με τη Συνομοσπονδία Επιχειρήσεων Μαρόκου.

Κινδυνεύουν 90 εκατ. από συμβόλαια βιοκαυσίμων

Αμεσος είναι ο κίνδυνος να χαθούν περί τα 90.000.000 ευρώ εισόδημα για τους αγρότες, τους οποίους τα τελευταία χρόνια χρηματοδοτεί ο ελληνικός κλάδος βιοκαυσίμων με συμβόλαια καλλιέργειας, καθώς ακόμα εκκρεμεί η κατανομή που με ΚΥΑ εκδίδει το ΥΠΕΚΑ με το υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης και το υπ. Οικονομικών. Η νέα καθυστέρηση της υπογραφής της κατανομής βιοντίζελ είναι επιζήμια για τους παραγωγούς βιοντίζελ, ενώ η κατάσταση δυσκολεύει κι άλλο καθώς από την 1η Ιουλίου 2011, σύμφωνα με ενημέρωση των διυλιστηρίων, το πετρέλαιο κίνησης διατίθεται χωρίς βιοκαύσιμο. Παρ’ όλα αυτά οι τιμές στην Ελλάδα αυξάνονται, αναφέρουν εκπρόσωποι της αγοράς βιοκαυσίμων, υποστηρίζοντας ότι τα βιοκαύσιμα δεν έχουν σχέση με την αύξηση του ντίζελ κίνησης, όπως λανθασμένα έχει ειπωθεί και έχει αποβεί εις βάρος και των καλλιεργητών και των παραγωγών. Αν δεν προχωρήσουν τα συναρμόδια υπουργεία σε άμεση έναρξη της κατανομής και λόγω έλλειψης ρευστότητας από τις τράπεζες, θεωρείται βέβαιο ότι οι παραγωγοί βιοντίζελ θα δηλώσουν αδυναμία απορρόφησης των ενεργειακών σπόρων από τους αγρότες.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή