ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Συντομα

Καταβολή επιδομάτων σε πολύτεκνους

Τη Δευτέρα 8 Αυγούστου 2011, θα καταβληθούν από τον ΟΓΑ σε 370.019 οικογένειες τα οικογενειακά επιδόματα (πολυτεκνικό επίδομα, επίδομα τρίτου παιδιού, πολυτεκνικό επίδομα στις τρίτεκνες οικογένειες, εφάπαξ παροχή και ισόβια σύνταξη) του Δ΄ διμήνου 2011. Η συνολική δαπάνη για τις πληρωμές αυτές ανέρχεται στο ποσό των 97.358.816,82 ευρώ. Στους επιδοματούχους που δεν απογράφηκαν και δεν άνοιξαν λογαριασμό σε τράπεζα ή στα ΕΛΤΑ από το δίμηνο αυτό δεν θα καταβάλλονται τα οικογενειακά επιδόματα μέχρις ότου απογραφούν, ενώ θα τους αποσταλεί από τον ΟΓΑ σχετική ενημερωτική επιστολή.

Ακόμη, σύμφωνα με την ανακοίνωση της διοίκησης του ΟΓΑ, από το Δ΄ δίμηνο στις πολύτεκνες οικογένειες, στις οποίες από την 1.1. 2011 καταβάλλεται σύμφωνα με το ν. 3918/2011 το επίδομα του τρίτου παιδιού και για όσο χρονικό διάστημα καταβάλλεται, δεν θα καταβάλλεται για το παιδί αυτό το πολυτεκνικό επίδομα. Στις περιπτώσεις δικαιούχων που έχει ήδη καταβληθεί, θα γίνει συμψηφισμός.

403 νέα επενδυτικά σχέδια εντάχθηκαν στη δράση «digi-retail», η οποία αφορά την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στον τομέα της λιανικής. Τα επενδυτικά σχέδια που εντάσσονται έχουν προϋπολογισμό 18,93 εκατ. και η συνολική επιχορήγηση που εγκρίθηκε (δημόσια δαπάνη) ανέρχεται σε 11,23 εκατ. και προέρχεται από πόρους του ΕΣΠΑ. Ο μέσος προϋπολογισμός των επενδύσεων σε νέες τεχνολογίες ανά εγκεκριμένη αίτηση ανέρχεται σε 46.976 ευρώ και η επιχορήγηση αγγίζει το 60% της επένδυσης.

Διάκριση για το ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρεταννία»

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, το Ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρεταννία» κέρδισε το πρώτο βραβείο εξυπηρέτησης πελατών 2011, πέρυσι, για την ομάδα της χρονιάς στην εξυπηρέτηση πελατών και, φέτος, για την ομάδα της χρονιάς στην αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων.

Το ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρεταννία» συμμετείχε στην κατηγορία Ομάδα της χρονιάς – Διαχείριση Παραπόνων και παρουσίασε τις θέσεις της στην κριτική επιτροπή όσον αφορά τη Διαχείριση Παραπόνων σε όλο το εύρος των δραστηριοτήτων της, με κύριο μήνυμα ότι «η κουλτούρα μας είναι να ικανοποιούμε τα αιτήματα των πελατών πριν γίνουν παράπονα, με γνώμονα πάντα την πρόληψή τους». Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών είναι μία πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών.

Αεροπορική σύνδεση με τη Ζάμπια

Μεταξύ της ιδιωτικής αεροπορικής εταιρείας ZettAviation, με έδρα τις Βρυξέλλες, και της κυβέρνησης της Δημοκρατίας της Ζάμπια, υπεγράφη στις 21 Ιουλίου 2011, στην πρωτεύουσα Lusaka, πενταετές πρωτόκολλο συνεργασίας και σύνδεσης της αφρικανικής αυτής χώρας με την Ελλάδα. Θα εκτελούνται πλέον πτήσεις από τη Lousaka στην Αθήνα και από την Αθήνα στη Lousaka, κάθε εβδομάδα δύο φορές, η μία απευθείας και η άλλα μέσω Λάρνακας, όπως παλαιότερα γινόταν με τη Zambia-Airways, η οποία εδώ και χρόνια είχε αναστείλει τις πτήσεις της λόγω οικονομικών προβλημάτων.

Ηδη, εδώ και μήνες εκτελούνταν πτήσεις charters-low cost περιοδικές και όχι τακτικές μεταξύ Lousaka-Αθήνας, περισσότερο δοκιμαστικές.

Η συμφωνία υπεγράφη παρουσία του προέδρου της ζαμπιανής κυβέρνησης Bunda, μεταξύ των αρμοδίων υπουργών και του επιχειρηματία Βίκτωρα Βασιλειάδη, τον οποίο προσωπικά εμπιστεύεται ο πρόεδρος, μετόχου και γενικού διευθυντή της ZettAviation, έπειτα από διαπραγματεύσεις μηνών.

Ηδη, η εταιρεία παρέλαβε δύο νέα Air-Bus-300, θα αξιοποιήσει δε βάσει της συμφωνίας και τον στόλο της Zambia-Airways αποτελούμενο από 5 Boeing σε εσωτερικά δρομολόγια.

Στο Fodor’s το ξενοδοχείο Αιγιαλός

Ο ταξιδιωτικός οδηγός Fodor’s ανακοίνωσε ότι το ξενοδοχείο Αιγιαλός στη Σαντορίνη συμπεριλήφθηκε στις επιλογές «Fodor’s Choice» για το 2011. H Fodor’s Travel (www.Fodors.com), μέλος του Random House inc. δραστηριοποιείται στον χώρο παροχής τουριστικών πληροφοριών παγκοσμίως, καλύπτοντας περισσότερους από 300 διεθνείς προορισμούς.