ΕΝ ΣΥΝΤΟΜΙΑ

3' 14" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στο 2,1% υποχώρησε ο πληθωρισμός τον Ιούλιο

Μείωση από 3,1% σε 2,1% σημείωσε ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Ιούλιο σε σχέση με τον Ιούνιο, σύμφωνα με στοιχεία της κοινοτικής στατιστικής υπηρεσίας Eurostat, που δόθηκαν χθες στη δημοσιότητα στις Βρυξέλλες. Ο γενικός δείκτης τιμών καταναλωτή υποχώρησε στο 2,5% τον Ιούλιο από 2,7% που ήταν τον Ιούνιο.

Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός μειώθηκε από 2,7% σε 2,5%, ενώ πριν από ένα χρόνο ήταν 1,7%. Την ίδια περίοδο, στην Ε. Ε. ο πληθωρισμός μειώθηκε από 3,1% σε 2,9%, ενώ πριν από ένα χρόνο ήταν 2,1%.

Τον Ιούλιο, τα χαμηλότερα ποσοστά πληθωρισμού σημειώθηκαν στην Ιρλανδία (1%), τη Σλοβενία (1,1%) και τη Σουηδία (1,6%) και τα υψηλότερα στην Εσθονία (5,3%), τη Ρουμανία (4,9%) και τη Λιθουανία (4,6%).

Σε σχέση με τον Ιούνιο, ο πληθωρισμός αυξήθηκε τον Ιούλιο σε εννέα κράτη-μέλη, παρέμεινε αμετάβλητος σε δύο και μειώθηκε σε δεκαέξι κράτη-μέλη.

Το «πόθεν έσχες» για αγορά οποιουδήποτε ακινήτου, η ανέγερση οικοδομής, η χρονομεριστική ή χρηματοδοτική μίσθωση ακινήτων, η κατασκευή πισίνας, τελεί σε αναστολή μέχρι 31/12/2013.

Επίσης, παρατείνεται μέχρι τις 26 Σεπτεμβρίου 2011 η προθεσμία για την υποβολή των δικαιολογητικών επιστροφής του ΦΠΑ στους αγρότες. Η παράταση της προθεσμίας αφορά παραδόσεις αγροτικών προϊόντων και παροχές αγροτικών υπηρεσιών οι οποίες πραγματοποιήθηκαν κατά τη χρήση 2010.

ΕΟΜΜΕΧ: υποβολή αιτήσεων

Οι Εκθέσεις Ολοκλήρωσης Πράξης των επενδυτών για τα Προγράμματα Ενίσχυσης Επιχειρηματικότητας Γυναικών και Νέων έχουν ξεκινήσει και υποβάλλονται αυτές τις ημέρες στον ΕΟΜΜΕΧ.

Η έκθεση για την ολοκλήρωση της επένδυσης και την καταβολή του υπολοίπου της επιχορήγησης υποβάλλεται ηλεκτρονικά από τον επενδυτή στο Πληροφοριακό Σύστημα Κρατικών Ενισχύσεων (www. ependyseis. gr/mis).

Ο ΕΟΜΜΕΧ γνωστοποίησε μέσω της ηλεκτρονικής του σελίδας ότι το Πληροφοριακό Σύστημα Κρατικών Ενισχύσεων είναι έτοιμο να δεχθεί αιτήματα εκθέσεων ολοκλήρωσης αλλά και αιτημάτων τροποποίησης και οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να συμβουλευτούν τις σχετικές οδηγίες ηλεκτρονικής υποβολής και τον κανονισμό του αντίστοιχου προγράμματος από την ηλεκτρονική σελίδα του ΕΟΜΜΕΧ.

Αυξημένη χρήση του δικτύου Cosmote

Αυξημένοι σε σχέση με πέρυσι είναι οι τουρίστες που επιλέγουν το δίκτυο της Cosmote για την επικοινωνία τους σε καθημερινή βάση. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία, μόνο την ημέρα του Δεκαπενταύγουστου περισσότεροι από 520.000 roamers επέλεξαν το δίκτυο της Cosmote για την επικοινωνία τους, 30% περισσότεροι σε σχέση με πέρυσι. Πρωταθλήτριες περιοχές σε roamers, εκτός της Αθήνας, αναδεικνύονται η Ρόδος, η Κρήτη, η Κέρκυρα, τα νησιά των Κυκλάδων και η Χαλκιδική. Η αύξηση αυτή, κατά την εκτίμηση της εταιρείας, αποδίδεται αφενός στην πανελλαδική κάλυψη που προσφέρει το δίκτυο της Cosmote και στον μεγάλο αριθμό των νέων συμφωνιών περιαγωγής που έχει συνάψει η εταιρεία με διεθνή δίκτυα και αφετέρου στην ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει. Ιδιαίτερα σημαντική ήταν και η αύξηση της κίνησης δεδομένων, με το 3G δίκτυο της Cosmote να διαχειρίζεται το πρώτο δεκαπενθήμερο του Αυγούστου κίνηση που ανήλθε σε 300 ΤeraΒytes, 50% υψηλότερη σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2010. Οπως ανακοίνωσε η εταιρεία, με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρει στον πελάτη η Cosmote, μόνο τους τελευταίους δώδεκα μήνες, επεξέτεινε το 3G δίκτυό της κατά 30%, ενώ αύξησε τη μέση ταχύτητα του δικτύου κατά 45%.

Πρώτο βραβείο για την εξυπηρέτηση πελατών

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, το ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρεταννία» κέρδισε το πρώτο βραβείο εξυπηρέτησης πελατών 2011, πέρυσι, για την ομάδα της χρονιάς στην εξυπηρέτηση πελατών και, φέτος, για την ομάδα της χρονιάς στην αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων.

Το ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρεταννία» συμμετείχε στην κατηγορία Ομάδα της Χρονιάς – Διαχείριση Παραπόνων και παρουσίασε τις θέσεις της στην κριτική επιτροπή όσον αφορά τη Διαχείριση Παραπόνων σε όλο το εύρος των δραστηριοτήτων της, με κύριο μήνυμα ότι «η κουλτούρα μας είναι να ικανοποιούμε τα αιτήματα των πελατών πριν γίνουν παράπονα, με γνώμονα πάντα την πρόληψή τους». Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών είναι μια πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών. Φέτος, οι βραβεύσεις έγιναν με την αιγίδα του υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών. Στη φετινή διοργάνωση υποβλήθηκαν περισσότερες από 150 υποψηφιότητες σε εννέα διαφορετικές κατηγορίες.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή